Skip to main content

.

Goedenmorgen,

Ik had en vraag wat betreft internet en bundel.

Ik heb 1500 mb en thuis heb ik wifi.. nu gaat mijn interrnet de laatste tijd wel heel snel.

Ik heb eens zitten kijken en op de dagen dat ik vrij ben en thuis zit verbruik ik het meest terwijl ik wifi heb en hij hier thuis automatisch daarop gaat..

Ik heb op de iphone veel dingen afgesloten  die alleen open gaan als ik wifi heb. 

Er klopt dus iets niet.

Hoe kan ik hier achter komen.. ?

Met vriendeljke groet,

Jacqueline
Op de iPhone, onder settings > mobile (sorry, ik heb hier geen Nederlandstalige iPhone bij de hand maar je komt er vast wel uit) kan je zien welke apps de laatste tijd mobiele internetdata hebben gebruikt. Als je de teller op nul zet en je kijkt morgen weer dan word je denk ik heel wat wijzer!
hi Scotsman,  ik zit te kijken en kan niet vinden waar ik het op 0 kan zetten, kan je toch iets specifieker zijn, ook in het engels ;-)

thanx
Hoi Jaqueline.

Wat Scotsman bedoelt is gegevensgebruik.

Tevens zou ik je adviseren om My Data Manager te installeren,  daarmee heb je meteen een overzicht hoeveel mb verbruik plaatsvindt, zowel mobiel data als via WIFI. 

Groet,

Friesian
Helemaal onderaan zou je zoiets als dit moeten kunnen zien ("reset statistics").
Hoi jaxx, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je topic verplaatst naar het onderdeel 'Internet', andere gebruikers met eenzelfde vraag kunnen onze antwoorden dan sneller en makkelijker vinden :)

In je gegevens zie ik dat je ook contact hebt gehad via e-mail over deze vraag.

Daar is aangegeven dat je 'Mobiel internet' kunt uitzetten ter voorkoming van ongewenst dataverbruik. Dat kan natuurlijk heel goed, maar zoals door Scotsman en Friesian aan wordt gegeven kun je ook de oorzaak achterhalen.

'Reset statistics' heet trouwens 'Stel gegevens opnieuw in'.

Heb je al kunnen zien wát er zoveel data verbruikt?

@Scotsman en Friesian; dank jullie voor de antwoorden!

Reageer