Skip to main content
Vraag

Waarom stopt de verbinding net buiten mijn dorp met de tablet Apple mini?

• May 28, 2025
  • 6 reacties
  • 53 Bekeken

Mijn tablet Apple mini  maakt tot buiten mijn dorp verbinding daarna stopt de verbinding.

Een oude Apple tablet blijft het wel doen.

Mijn telfefoon is een Motorola G22. Indien beide contackt maken met de hotspot is er een afwijking van +/- 75 mtr ( breedte van de weg A67). geef aub advies hoe ik mijn probleem op kan lossen??

Martien

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

6 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • May 29, 2025

Beste ​@Martien Vorstenbosch kun je iets concreter zijn met je vraagstelling.

Begrijp ik goed dat je je Moto instelt al hotspot voor je tablets en dat je daar bij een x afstand de verbinding kwijt raakt, interpreteer ik het zo goed?

Jazeker . Tijdens het programma iAvimap ( bestemt voor het tellen van vogels) zet het programma een track lijn uit om zodoende de vogels op een goede plaats vast te leggen.

Martien

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • June 3, 2025

Hoi ​@Martien Vorstenbosch,

Bedankt voor je bericht. Jammer dat de simkaart niet goed werkt in jouw Apple mini. 

Gebruik je in beide tablets een Simyo simkaart? Wij geven helaas geen garantie over de werking van onze simkaarten in een ander apparaat dan een mobiele telefoon. Heb je de simkaart van de Apple mini al in een telefoon getest om te zien of het aan de simkaart ligt?

Bedankt voor je reactie ​@JanD

Groetjes,
Amy

In de tablets kunnen geen sim kaart gezet worden. Mijn telefoon hot spot maakt verbinding met de tablets. Tussen de 2 tablets zit zowel bij Avimap als Google map een verschil van ongeveer 75 mtr.

Dit zou bij zo een merk als Apple niet mogen.

Martien

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • June 4, 2025

Denk niet dat Simyo hier veel aan kan doen, misschien kun je dit probleem eens bij Apple neerleggen.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • June 4, 2025

Hoi ​@Martien Vorstenbosch,

Excuses, dan heb ik het niet helemaal goed begrepen. Ook ik denk, net als ​@Ron H dat je het beste contact kan opnemen met Apple hierover. 

Groetjes,
Amy