Skip to main content

.

Hoi, sinds een paar dagen heb ik problemen met mijn 4G, ik krijg namelijk alleen verbinding met Edge en dat is super langzaam. FYI, ik zit al een paar maanden in het buitenland en nooit last gehad hiervan maar nu dus wel


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid. 

heb mijn telefoon al een kwartier uitgezet maar dat werkte ook niet


Hallo @violent bob en als je handmatig een andere provider kiest?


@JanD dat deed het hem! ik heb handmatig voor provider gekozen en daarna weer voor automatisch selecteren gekozen en nu doet hij het gewoon


Hallo @violent bob goed om te lezen dat het nu werkt, bedankt voor de update.

 


Hoi @violent bob,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat het inmiddels is opgelost met behulp van @JanD! (Bedankt voor je reactie!)

Fijn dat het nu werkt 😊.

Groetjes,
Amy


In mijn geval had ik een oude simkaart en was het nodig om de simkaart te resetten. Dit kan de klantenservice op afstand doen en kost maar een kwartiertje. Dit probleem had ik alleen in Duitsland, in andere landen (Belgie, Zwitserland, etc) had ik geen problemen met 4G. Symptoom is dat de enige beschikbare provider “o2 - de 2G” is, alle andere providers kon mijn telefoon niet mee verbinden (ook niet “o2 - de 4G”).

Hopelijk helpt dit iemand.


Reageer