Hoi, sinds een paar dagen heb ik problemen met mijn 4G, ik krijg namelijk alleen verbinding met Edge en dat is super langzaam. FYI, ik zit al een paar maanden in het buitenland en nooit last gehad hiervan maar nu dus wel
Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.
heb mijn telefoon al een kwartier uitgezet maar dat werkte ook niet
Hallo
Hallo
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat het inmiddels is opgelost met behulp van
Fijn dat het nu werkt .
Groetjes,
Amy
In mijn geval had ik een oude simkaart en was het nodig om de simkaart te resetten. Dit kan de klantenservice op afstand doen en kost maar een kwartiertje. Dit probleem had ik alleen in Duitsland, in andere landen (Belgie, Zwitserland, etc) had ik geen problemen met 4G. Symptoom is dat de enige beschikbare provider “o2 - de 2G” is, alle andere providers kon mijn telefoon niet mee verbinden (ook niet “o2 - de 4G”).
Hopelijk helpt dit iemand.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.