Hallo,
Gisteren en vandaag heb ik een aantal keer geprobeerd mb's bij te kopen, maar zonder succes. Elke keer geeft hij gewoon weer aan dat ik nog 1 mb heb. Ik weet niet of de pagina vervolgens een pop-up moet verschijnen na het drukken op de knop mb's bijkopen knop, maar die krijg ik zowel op mobiel als PC niet. In het verleden nooit problemen mee gehad en werkte het direct.
Groetjes,
koen
Bladzijde 1 / 1
Hoi koetjes,
Welkom op het forum.
Vervelend dat het niet lukt om MB's bij te kopen. Goed dat je het zowel op je mobiel als op de PC hebt geprobeerd. Ik heb nog een paar tips voor je wat je kunt proberen.
Gebruik een PC en daarmee het liefst Google Chrome als webbrowser. Dit is de best werkende browser gebleken met onze website. Verder raad ik je aan om je cookies te verwijderen. Daarna is er een grote kans dat het wel lukt. Ik ben heel benieuwd.
Groetjes,
Caspar
Welkom op het forum.
Vervelend dat het niet lukt om MB's bij te kopen. Goed dat je het zowel op je mobiel als op de PC hebt geprobeerd. Ik heb nog een paar tips voor je wat je kunt proberen.
Gebruik een PC en daarmee het liefst Google Chrome als webbrowser. Dit is de best werkende browser gebleken met onze website. Verder raad ik je aan om je cookies te verwijderen. Daarna is er een grote kans dat het wel lukt. Ik ben heel benieuwd.
Groetjes,
Caspar
Hi Caspar,
Ook in een compleet schone browser, incognito, lukte het helaas niet. Ik heb telefonisch contact opgenomen en daar is uiteindelijk besloten het door te zetten naar een andere afdeling die het ging uitzoeken. Om toch te kunnen internetten heb ik een MB cadeautje gekregen. Die kon ik gelukkig wel bijschrijven aan mijn 1 MB die ik nog had. Ik ben in ieder geval blij, bedankt voor de hulp.
Groetjes,
Koetjes
Ook in een compleet schone browser, incognito, lukte het helaas niet. Ik heb telefonisch contact opgenomen en daar is uiteindelijk besloten het door te zetten naar een andere afdeling die het ging uitzoeken. Om toch te kunnen internetten heb ik een MB cadeautje gekregen. Die kon ik gelukkig wel bijschrijven aan mijn 1 MB die ik nog had. Ik ben in ieder geval blij, bedankt voor de hulp.
Groetjes,
Koetjes
Hoi Koetjes,
Wat vervelend dat het niet lukt! Wel enorm tof dat je gratis 1000 MB hebt ontvangen om alsnog gebruik te kunnen maken van internet binnen de bundel.
Ik raad je aan om je bundel te wijzigen naar 500 MB. Dat heb je al, maar het gaat erom dat het wordt vernieuwd naar de 'nieuwe' bundel in ons systeem. Als je dat hebt gedaan, kun je als het goed is de 500 MB bijkopen.
Kun je het me laten weten?
Groetjes,
Ilias
Wat vervelend dat het niet lukt! Wel enorm tof dat je gratis 1000 MB hebt ontvangen om alsnog gebruik te kunnen maken van internet binnen de bundel.
Ik raad je aan om je bundel te wijzigen naar 500 MB. Dat heb je al, maar het gaat erom dat het wordt vernieuwd naar de 'nieuwe' bundel in ons systeem. Als je dat hebt gedaan, kun je als het goed is de 500 MB bijkopen.
Kun je het me laten weten?
Groetjes,
Ilias
Hallo Ilias,
Bedankt voor je reactie, even iets wat mij na mijn vraag opvalt bij (was eerst niet zo) als ik nu op mijn overzichtspagina kijk bij mijn bundel zie ik geen verschil met toen ik mijn vraag stelde, wat betekend: 500 mb per maand, 300 bel/sms min voor de komende maand augustus. Wil ik mijn bundel aanpassen en ik open de bijbehorende pagina dan staat er echter dat mijn abo alleen bestaat uit 300 bel/sms minuten en is mijn bundel niet weergegeven.
Daarnaast wil ik wel mijn bundel aanpassen naar de nieuwe 500mb, echter moet ik dan ook met een jaar verlengen. Aangezien ik binnenkort een nieuwe telefoon wil kopen weet ik nog niet of ik dat wel wil. Is een jaar verlengen bij de nieuwe abo's de enige optie (voor vaste klanten)?
Groetjes,
Koen
Bedankt voor je reactie, even iets wat mij na mijn vraag opvalt bij (was eerst niet zo) als ik nu op mijn overzichtspagina kijk bij mijn bundel zie ik geen verschil met toen ik mijn vraag stelde, wat betekend: 500 mb per maand, 300 bel/sms min voor de komende maand augustus. Wil ik mijn bundel aanpassen en ik open de bijbehorende pagina dan staat er echter dat mijn abo alleen bestaat uit 300 bel/sms minuten en is mijn bundel niet weergegeven.
Daarnaast wil ik wel mijn bundel aanpassen naar de nieuwe 500mb, echter moet ik dan ook met een jaar verlengen. Aangezien ik binnenkort een nieuwe telefoon wil kopen weet ik nog niet of ik dat wel wil. Is een jaar verlengen bij de nieuwe abo's de enige optie (voor vaste klanten)?
Groetjes,
Koen
Hoi Koetjes,
Je hebt gelijk! Als je een aanpassing wilt doen dan vind je (op je mobiel) niet je internetbundel terug. Dit klopt natuurlijk niet, want je hebt wel echt een internetbundel 😉 Maak je daar dus geen zorgen over!
Verder hoef je natuurlijk niet te verlengen als je je bundels aanpast! Die twee dingen staan wel in dezelfde omgeving, maar hoeven echt niet samen te gaan! In jouw geval is het zo dat je in het verleden (2013) al verlengd hebt. Bij Simyo is het slechts eenmalig mogelijk om te verlengen. Daarna kun je wel altijd gebruik maken van de verlengbundels, maar zal dat geen invloed hebben op je contractduur. Ook daar hoef je je dus geen zorgen over te maken!
Heb je verder nog vragen?
Groetjes,
Jihane
Je hebt gelijk! Als je een aanpassing wilt doen dan vind je (op je mobiel) niet je internetbundel terug. Dit klopt natuurlijk niet, want je hebt wel echt een internetbundel 😉 Maak je daar dus geen zorgen over!
Verder hoef je natuurlijk niet te verlengen als je je bundels aanpast! Die twee dingen staan wel in dezelfde omgeving, maar hoeven echt niet samen te gaan! In jouw geval is het zo dat je in het verleden (2013) al verlengd hebt. Bij Simyo is het slechts eenmalig mogelijk om te verlengen. Daarna kun je wel altijd gebruik maken van de verlengbundels, maar zal dat geen invloed hebben op je contractduur. Ook daar hoef je je dus geen zorgen over te maken!
Heb je verder nog vragen?
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.