Ik krijg nu 2 aan 1 volgende maanden een sms dat me data bundel volledig is verbruikt.
Vervolgens log ik in en zie dat ik nog ruim voldoende data heb.
Ik heb een bundel van 2000mb met deze maand een extra 1000mb omdat ik 2 jaar me abbo heb.
Hoe kan dit ?
Bladzijde 1 / 1
Hoi C.erise,
Welkom op het Simyo Forum.
Daar lijkt iets niet helemaal in orde!
Ik heb gelijk nagekeken waarom je dit sms'je hebt ontvangen. We zijn er achtergekomen dat het waarschuwingsprofiel nog ingesteld staat op een oude bundel van 1000MB. Om die reden krijg je de sms'jes dus veel te vroeg. Sorry hiervoor :(
Mijn collega's van de IT afdeling kunnen dit gelukkig voor je aanpassen. Ik heb direct een verzoek naar ze verstuurd met hierin de vraag of ze dit zo snel mogelijk willen veranderen naar 2000MB. Let er wel op dat de extra bundel die je nu hebt gekregen voor je Simyaardag, vallen niet binnen de waarschuwingssms'jes. Je krijgt hier een aparte waarschuwing over op 80% en 100%.
Ik laat je nog even weten wanneer het aangepast is 🙂 Heb jij verder nog andere vragen?
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Daar lijkt iets niet helemaal in orde!
Ik heb gelijk nagekeken waarom je dit sms'je hebt ontvangen. We zijn er achtergekomen dat het waarschuwingsprofiel nog ingesteld staat op een oude bundel van 1000MB. Om die reden krijg je de sms'jes dus veel te vroeg. Sorry hiervoor :(
Mijn collega's van de IT afdeling kunnen dit gelukkig voor je aanpassen. Ik heb direct een verzoek naar ze verstuurd met hierin de vraag of ze dit zo snel mogelijk willen veranderen naar 2000MB. Let er wel op dat de extra bundel die je nu hebt gekregen voor je Simyaardag, vallen niet binnen de waarschuwingssms'jes. Je krijgt hier een aparte waarschuwing over op 80% en 100%.
Ik laat je nog even weten wanneer het aangepast is 🙂 Heb jij verder nog andere vragen?
Groetjes,
Angela
Angela ,
Bedankt voor de snelle reactie, en inderdaad mijn vader heeft me databundel aangepast 2 maanden geleden van 1000 naar 2000mb. Gelukkig houden we hier alles goed bij om extra kosten te vermijden maar schrokken nog al toen ik de sms-jes kreeg. Maar opgelost dus
Bedankt :)
Cerise Wijker
Bedankt voor de snelle reactie, en inderdaad mijn vader heeft me databundel aangepast 2 maanden geleden van 1000 naar 2000mb. Gelukkig houden we hier alles goed bij om extra kosten te vermijden maar schrokken nog al toen ik de sms-jes kreeg. Maar opgelost dus
Bedankt :)
Cerise Wijker
Dat kan ik me voorstellen Cerise!
Zojuist heb ik de afmelding van mijn collega ontvangen 🙂 Ze heeft het waarschuwingsprofiel voor je aangepast. Je krijgt vanaf volgende maand dus op de juiste tijdstippen je waarschuwingssms'jes. Heel goed dat jullie het thuis zo goed in de gaten houden! Dit komt nu bijvoorbeeld goed van pas.
Groetjes,
Angela
Zojuist heb ik de afmelding van mijn collega ontvangen 🙂 Ze heeft het waarschuwingsprofiel voor je aangepast. Je krijgt vanaf volgende maand dus op de juiste tijdstippen je waarschuwingssms'jes. Heel goed dat jullie het thuis zo goed in de gaten houden! Dit komt nu bijvoorbeeld goed van pas.
Groetjes,
Angela
Ok ik zou het prettig vinden een sms je bij 100 % internet verbruik , als AOW er zou dit voor mij heel fijn zijn :8
Hoi pluis,
Deze zou ik uiteraard graag voor je aanzetten, maar ik zie dat dit al het geval is! Heb je op 20-05 geen bericht van ons gehad? Je bent namelijk nu buiten je bundel aan het internetten!
Groetjes, Tiury
Deze zou ik uiteraard graag voor je aanzetten, maar ik zie dat dit al het geval is! Heb je op 20-05 geen bericht van ons gehad? Je bent namelijk nu buiten je bundel aan het internetten!
Groetjes, Tiury
owwww bij mij geeft hij nog 127 aan , wat raar ????:? ik heb er 5 euro bij gedaan , maar kan ik ook een sms je krijgen bij 90 % ?
Hoi Pluis,
Oeps, je hebt helemaal gelijk!
Ik heb gelijk even met Tiury overlegd, en het lijkt erop dat er een klein foutje van onze kant ingeslopen is. Namens Tiury, sorry! Het ziet er naar uit dat er niet op het juiste account gekeken is en jij dus nog helemaal niet over je bundel heen bent gegaan.
Voor de zekerheid heb ik de netwerkspecialist van KPN benaderd. Hij heeft mij kunnen vertellen dat je op 23 mei van ons het 80% sms'je hebt gehad. Het 100% sms'je heb je nog niet gekregen. Dit omdat je nog niet over je bundel heen was. We kunnen geen sms'je sturen op 90%. Je krijgt standaard 2 sms'jes van ons als waarschuwing. Deze komen op 80% en 100%.
Vanwege het ongemak, heb ik de extra MB bundel voor je vergoed als klein cadeautje 🙂 Je kunt dit al gelijk terugvinden via Mijn Simyo. Je kunt met een gerust hart gebruik maken van deze MB's. Nogmaals sorry voor de verwarring!
Groetjes,
Angela
Oeps, je hebt helemaal gelijk!
Ik heb gelijk even met Tiury overlegd, en het lijkt erop dat er een klein foutje van onze kant ingeslopen is. Namens Tiury, sorry! Het ziet er naar uit dat er niet op het juiste account gekeken is en jij dus nog helemaal niet over je bundel heen bent gegaan.
Voor de zekerheid heb ik de netwerkspecialist van KPN benaderd. Hij heeft mij kunnen vertellen dat je op 23 mei van ons het 80% sms'je hebt gehad. Het 100% sms'je heb je nog niet gekregen. Dit omdat je nog niet over je bundel heen was. We kunnen geen sms'je sturen op 90%. Je krijgt standaard 2 sms'jes van ons als waarschuwing. Deze komen op 80% en 100%.
Vanwege het ongemak, heb ik de extra MB bundel voor je vergoed als klein cadeautje 🙂 Je kunt dit al gelijk terugvinden via Mijn Simyo. Je kunt met een gerust hart gebruik maken van deze MB's. Nogmaals sorry voor de verwarring!
Groetjes,
Angela
Wat geweldig van Jullie , mag ik jullie heel hartelijk bedanken , ik ben er super blij mee 😳
Hoi Pluis,
Namens Angela; graag gedaan! Van mijn kant ook nog mijn excuses 😉, ik hoop dat je me hierdoor vergeeft!
Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, zien we je graag weer terug op het Simyo forum!
Groetjes, Tiury
Namens Angela; graag gedaan! Van mijn kant ook nog mijn excuses 😉, ik hoop dat je me hierdoor vergeeft!
Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, zien we je graag weer terug op het Simyo forum!
Groetjes, Tiury
En ook blij met de 1000 MB die ik volgende maand van Simyo krijg , nogmaals Hartelijk dank 😳
Haha, helemaal goed om te horen dat je er blij mee bent. Zeker in de zomermaanden is het nooit verkeerd om wat extra MB's te hebben!
Groetjes, Tiury
Groetjes, Tiury
Ik heb precies hetzelfde probleem als Cerise had. Vorige maand bundel aangepast en nu nog 500 over, maar kreeg vandaag het bericht dat alles gebruikt was. Als ik dit niet had gelezen, had ik onnodig extra mb's gekocht.
Hoi Suussx,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat vervelend om te zien dat je hetzelfde probleem hebt. :(
Ik zie inderdaad dat het waarschuwingsprofiel voor jou nog op je oude bundel staat. Dit ga ik direct laten aanpassen zodat je vanaf volgende maand de sms'jes netjes op tijd krijgt. Sorry voor de verwarring! Ik kan me voorstellen dat je bijna een bundel had aangeschaft zonder dat dit nodig was geweest. Gelukkig heb je op Mijn Simyo gekeken voordat je dit hebt gedaan.
Zoals aangegeven, zal je vanaf 1 juni het juiste waarschuwingsprofiel op je bundels hebben. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat vervelend om te zien dat je hetzelfde probleem hebt. :(
Ik zie inderdaad dat het waarschuwingsprofiel voor jou nog op je oude bundel staat. Dit ga ik direct laten aanpassen zodat je vanaf volgende maand de sms'jes netjes op tijd krijgt. Sorry voor de verwarring! Ik kan me voorstellen dat je bijna een bundel had aangeschaft zonder dat dit nodig was geweest. Gelukkig heb je op Mijn Simyo gekeken voordat je dit hebt gedaan.
Zoals aangegeven, zal je vanaf 1 juni het juiste waarschuwingsprofiel op je bundels hebben. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.