Van wanneer tot wanneer loopt een maand bij Simyo? ik krijg nu een mailtje dat ik op 75% zit dat lijkt me sterk het is vandaag dag 3 van de nieuwe maand lijkt me....toch?
Bladzijde 1 / 1
Helaas zitten we inderdaad pas op dag 3 van de maand. Ik zou dan ook snel internet(optie Internet op je mobiel) op mijn simyo even uitzetten om kosten te voorkomen... Kennelijk is er in deze 3 dagen veel verbruik geweest. De 100% waarschuwing kan snel de 75% opvolgen!
Dat zou nooit kunnen in nog geen drie dagen 1 gig aan internet verbruik.
hoe kan ik dat zien wat er verbruikt moet zijn.
ik heb 2 jaar lang bij een ander 500 mb gehad nooit over heen nu 1 maand simyo en nu al op 75% van 1 gig.
hoe kan ik dat zien wat er verbruikt moet zijn.
ik heb 2 jaar lang bij een ander 500 mb gehad nooit over heen nu 1 maand simyo en nu al op 75% van 1 gig.
Om welk type telefoon gaat het hier?
Je zou een app kunnen installeren die je verbruik bijhoudt en zonodig afsluit bij een bepaald quota.
Misschien heeft je telefoon en O.S. update uitgevoerd....
Je zou een app kunnen installeren die je verbruik bijhoudt en zonodig afsluit bij een bepaald quota.
Misschien heeft je telefoon en O.S. update uitgevoerd....
Theoretisch gezien met 14,4Mbit/s kun je 1,8MB per seconde verbruiken. Dat is ~6,3gig per uur, ~152gig per dag, ~456gig per 3 dagen of ~4556gig per 30 dagen!
Ofwel in ideale omstandigheden kan de bundel in nog geen 10 minuten verbruikt worden...
Hoi simone kaspers, welkom op het Simyo forum!
Ik zie dat ik je op Twitter al gesproken heb, toen vroeg ik je om je telefoonnummer, maar dat is niet niet meer nodig, dus.
Groentjuh en Martijn hebben je al verder op weg geholpen (waarvoor dank!). Qua netwerksnelheid is de datahoeveelheid niet moeilijk te halen, en om erachter te komen waar je (toekomstige) dataverbruik vandaan komt heb je een data counter applicatie nodig, of een telefoon die het zelf bijhoudt.
In je verbruiksgegevens kan ik enkel zien hoeveel er wanneer verbruikt is. Op 3 november is er gedurende de hele middag bijna 700 MB verbruikt. Nogmaals; waaraan is niet te zien door ons, maar het lijkt alsof er filmpjes gekeken zijn via het mobiele netwerk...
Ik zie dat ik je op Twitter al gesproken heb, toen vroeg ik je om je telefoonnummer, maar dat is niet niet meer nodig, dus.
Groentjuh en Martijn hebben je al verder op weg geholpen (waarvoor dank!). Qua netwerksnelheid is de datahoeveelheid niet moeilijk te halen, en om erachter te komen waar je (toekomstige) dataverbruik vandaan komt heb je een data counter applicatie nodig, of een telefoon die het zelf bijhoudt.
In je verbruiksgegevens kan ik enkel zien hoeveel er wanneer verbruikt is. Op 3 november is er gedurende de hele middag bijna 700 MB verbruikt. Nogmaals; waaraan is niet te zien door ons, maar het lijkt alsof er filmpjes gekeken zijn via het mobiele netwerk...
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.