Hi ik zet steeds de mb's aan en uit voor mijn dochter. Zij kan er echter geen gebruik van maken ondanks dat ze de telefoon helemaal aan en uitzet. Hoe komt dit?
Grt ronelke
Bladzijde 1 / 1
Om goed advies te geven is het essentieel dat je wat meer informatie geeft. Internet staat aan op haar mijn Simyo? Merk en type toestel. Prepaid of sim only in Nederland of buitenland.
Internet staat aan op mijn symio
Iphone 5
Sim-only in nederland
Iphone 5
Sim-only in nederland
Sorry iphone 6...
Iphone heeft 3 modellen 5. De 5, de 5c en 5c
Kies de juiste > https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/apple
Kies iOS versie en daarna internet handmatig instellen. Daarna telefoon herstarten.
Edit: de 6 heeft 4 modellen. Zelfde verhaal dus. Juiste kiezen etc.
Kies de juiste > https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/apple
Kies iOS versie en daarna internet handmatig instellen. Daarna telefoon herstarten.
Edit: de 6 heeft 4 modellen. Zelfde verhaal dus. Juiste kiezen etc.
Hoi Ronelke,
Welkom op het Simyo Forum!
Jeetje, wat onhandig dat het niet lukt om haar internet aan de praat te krijgen! Ik heb haar aansluiting geopend en een reset uitgevoerd op de internetoptie. Hiermee worden de instellingen opnieuw aangemeld op 't netwerk. Wil je aan je dochter vragen of ze haar toestel een kwartier uit wilt zetten en daarna weer aan wilt doen?
Als dat geen invloed heeft, dan is de tip van Ray heel goed 🙂 De Toetselhulp tool laat je precies zien wat de juiste telefooninstellingen zouden moeten zijn. Je kunt dan stapsgewijs alles nalopen.
Laat je me weten of het zo wel lukt?
@ Friesian en Ray, dank voor de reacties!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Jeetje, wat onhandig dat het niet lukt om haar internet aan de praat te krijgen! Ik heb haar aansluiting geopend en een reset uitgevoerd op de internetoptie. Hiermee worden de instellingen opnieuw aangemeld op 't netwerk. Wil je aan je dochter vragen of ze haar toestel een kwartier uit wilt zetten en daarna weer aan wilt doen?
Als dat geen invloed heeft, dan is de tip van Ray heel goed 🙂 De Toetselhulp tool laat je precies zien wat de juiste telefooninstellingen zouden moeten zijn. Je kunt dan stapsgewijs alles nalopen.
Laat je me weten of het zo wel lukt?
@ Friesian en Ray, dank voor de reacties!
Groetjes,
Jihane
bedankt! t werkt weer, super dat forum van Symio, snelle reactie en oplossingen!
Mooi dat het weer werkt! Graag gedaan namens Jihane en de rest. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Groetjes,
Caspar
Groetjes,
Caspar
Oops hij deed t ,en nu weer niet!!! !!
Wat is dat toch? Zo krijg ik mijn 2000mb niet op waarvoor ik wel betaal....
Wat is dat toch? Zo krijg ik mijn 2000mb niet op waarvoor ik wel betaal....
Bel even met de klantenservice, ze zijn tot 20.00 beschikbaar.
https://www.simyo.nl/klantenservice
Hoi dvd231004,
Oh jeetje, dat is niet handig!
Het lijkt erop dat de internetinstellingen op de telefoon van je dochter niet juist staan. Ik adviseer je om haar APN instellingen na te lopen. Dit hoort te zijn 'portalmmm.nl', gebruikersnaam 'KPN' en wachtwoord 'GPRS'.
Hierna kun je het toestel van je dochter uit- en aanzetten.
Laat je ons weten of het lukt zo?
@Friesian, bedankt!
Groetjes,
Asma
Oh jeetje, dat is niet handig!
Het lijkt erop dat de internetinstellingen op de telefoon van je dochter niet juist staan. Ik adviseer je om haar APN instellingen na te lopen. Dit hoort te zijn 'portalmmm.nl', gebruikersnaam 'KPN' en wachtwoord 'GPRS'.
Hierna kun je het toestel van je dochter uit- en aanzetten.
Laat je ons weten of het lukt zo?
@Friesian, bedankt!
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.