Hallo,
sinds een paar dagen ben ik overgestapt van 1500 MB per maand naar 2500 MB per maand, maar nu doet gelijk mijn internet het niet meer. Wil graag ook buiten het wifibereik mobiel kunnen internetten. Hoe zit dit?
Ik heb de instellingen voor mobiel internet goed staan. En inmiddels ook al een paar keer de iphone 5 opnieuw op laten starten. Niets lijkt te helpen.
Kan iemand van jullie dit oplossen voor mij?
grtz. Diane
Bladzijde 1 / 1
Hoi LadyDvB, welkom op het forum van Simyo!
Ik zie dat je hierover ook contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice en dat onze IT afdeling even het één en ander voor je heeft aangepast, waarna je weer verbinding hebt gemaakt met mobiel internet.
Ik ben benieuwd of nu alles weer naar behoren werkt? 🙂
Ik zie dat je hierover ook contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice en dat onze IT afdeling even het één en ander voor je heeft aangepast, waarna je weer verbinding hebt gemaakt met mobiel internet.
Ik ben benieuwd of nu alles weer naar behoren werkt? 🙂
klopt. Alles werkt weer naar behoren. Had te maken met een soort van toegangspoort voor 4g netwerk. Ik zat voor een dichte poort zeg maar omdat mij iphone 5 dit niet aankon. Alles is goed gekomen.Bedankt voor de moeite
Oh gelukkig maar, LadyDvB :D
Dank je voor je terugkoppeling!
Dank je voor je terugkoppeling!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.