Sinds vorige week heb ik een simyo abonnement welke vlekkeloos met nummerbehoud is overgegaan vanuit mijn oude abonnement.
Als ik nu op mijn scherm kijk, zie ik kpn staan, wat volgens mij prima klopt en ik kan ook gewoon bellen en smsen.
Alleen heb ik geen internet, welke wel in mijn bundel zit. Wat moet ik doen om dit te kunnen activeren?
Bladzijde 1 / 1
Hoi jos poortman, welkom op het forum van Simyo!
Ik zie dat je gisteren ook telefonisch contact met ons hebt gehad en zo mobiel internet aan de praat hebt gekregen.
Werkt alles nu naar wens? 🙂
Ik zie dat je gisteren ook telefonisch contact met ons hebt gehad en zo mobiel internet aan de praat hebt gekregen.
Werkt alles nu naar wens? 🙂
Dag Kim,
Klopt helemaal. Ik heb er wel 2 keer voor moeten bellen, maar uiteindelijk is het gelukt. Er was iets niet helemaal goed ingesteld aan mjin simkaart, maar nu is alles prima in orde.
Klopt helemaal. Ik heb er wel 2 keer voor moeten bellen, maar uiteindelijk is het gelukt. Er was iets niet helemaal goed ingesteld aan mjin simkaart, maar nu is alles prima in orde.
Hi jos poortman,
Dank je voor je terugkoppeling. Gelukkig werkt het weer 🙂
Dank je voor je terugkoppeling. Gelukkig werkt het weer 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.