Skip to main content

.

Ik ben prepaidklant bij Simyo. Nu heb ik voor €7,- internet geactiveerd, dat een maand geldig is. Alleen ik kan niet internetten. Het gaat wel van die maand tegoed af, zeg maar.

Weet iemand hoe of wat?
Hallo thiesje.



Heb je de internetinstellingen op je telefoon ingesteld?

http://www.simyo.nl/klantenservice/categorien/internet-web-to-go-20117977



Staat bij mijn simyo internet aan? (Alleen werkend internet bij prepaid in NL)

Bij instellingen op je mobiel staat mobiele netwerken aan?



Groet,

Friesian.



Alles duidelijk......?
Hallo Friesian,



Bedankt voor het reageren. Ga dat allemaal eens checken. Volgens mij staat bij mijn Simyo het internet wel aan. Op mijn mobiel moet ik even kijken.



Groetjes Thiesje
Hoi thiesje, welkom op het forum van Simyo!



Ik zie dat er gisteren verbinding is geweest met mobiel internet, daarom denk ik dat je inmiddels de oplossing hebt gevonden, klopt dat? :)



Zo ja, wat was de oplossing?



Ik hoor het graag van je! :)



@Friesian, dankjewel voor het meedenken!
Hallo Kim,



Ja klopt het lukt nu wel, ik heb op de link geklikt die Friesan erbij had gezet, heb toen stap voor stap de uitleg gevolgd voor de telefoon die ik heb.

Ik moest dus een heleboel stappen aanpassen op mijn telefoon... Daar had ik anders nóóit uitgekomen 😉 Heel erg bedankt nogmaals Friesian!!



Groetjes Thiesje
Kun je nagaan wat de waarde van een consumentenforum is!

Ook voor jou geldt hetzelfde als voor alle andere S-jes club leden. 🆒



Anytime anyplace anywhere. :)

(met dank aan Nena & Kim Wilde)
Hoi thiesje,



Bedankt voor je terugkoppeling! Heel goed om te lezen dat het nu wel is gelukt met de hulp van Friesian.



@Friesian bedankt voor je antwoord! 😃

Reageer