Sinds 4 dagen nieuwe klant v simyo. Bellen en wifigebruik prima, maar ik ontdekte gisteren dat ik geen internetverbinding had buiten de WiFi. Gr. Hilda
Bladzijde 1 / 1
Hoi hilda1955, welkom op het forum van Simyo! :)
Als je geen verbinding krijgt met mobiel internet verwacht ik dat de instellingen in je telefoon nog niet goed staan om verbinding te krijgen met mobiel internet.
Via deze website kan je de instellingen naar je telefoon laten sturen.
Ik hoor graag van je of het hiermee is opgelost 🙂 Zo niet, zou je dan willen laten weten van welke telefoon je gebruik maakt?
Als je geen verbinding krijgt met mobiel internet verwacht ik dat de instellingen in je telefoon nog niet goed staan om verbinding te krijgen met mobiel internet.
Via deze website kan je de instellingen naar je telefoon laten sturen.
Ik hoor graag van je of het hiermee is opgelost 🙂 Zo niet, zou je dan willen laten weten van welke telefoon je gebruik maakt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.