Goedenmiddag,
Mijn zus kreeg een paar dagen geleden een sms van simyo waarin stond dat ze 1000Mb extra ( gratis ) kreeg voor de maand april. Ook ik zit bij simyo alleen heb ik geen smsje gehad over gratis mb. Ik ben wel benieuwd waarom mijn zus het wel krijgt en ik niet.
Met vriendelijke groet,
Bram van Veen
Bladzijde 1 / 1
Waarschijnlijk zijn jullie niet in de zelfde maand klant geworden. Dat kan een reden zijn.
Hoi Bram van Veen,
Welkom op het Simyo Forum.
Ik kan me goed voorstellen dat jij ook graag gebruik maakt van 1000MB extra!
Zoals Raytje al aangeeft, ben jij klant geworden in een andere maand dan jouw zus. Jouw zus viert op dit moment haar Simyaardag bij ons. Dat betekent dat ze in de maand april klant is geworden en nu dus 1, 2 of meer jaren klant is bij ons. Dit heet een Simyaardag :)
Jouw Simyaardag zal in augustus plaatsvinden. Je krijgt in juli een mail hierover met een volledige uitleg en in augustus zullen we de 1000MB gratis toevoegen voor die maand. Maakt dit het duidelijker voor je?
@Raytje, bedankt voor je bericht :D
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Ik kan me goed voorstellen dat jij ook graag gebruik maakt van 1000MB extra!
Zoals Raytje al aangeeft, ben jij klant geworden in een andere maand dan jouw zus. Jouw zus viert op dit moment haar Simyaardag bij ons. Dat betekent dat ze in de maand april klant is geworden en nu dus 1, 2 of meer jaren klant is bij ons. Dit heet een Simyaardag :)
Jouw Simyaardag zal in augustus plaatsvinden. Je krijgt in juli een mail hierover met een volledige uitleg en in augustus zullen we de 1000MB gratis toevoegen voor die maand. Maakt dit het duidelijker voor je?
@Raytje, bedankt voor je bericht :D
Groetjes,
Angela
Hoi Angela,
Het is me nu helemaal duidelijk! Bedankt
Met vriendelijke groet,
Bram van Veen
Het is me nu helemaal duidelijk! Bedankt
Met vriendelijke groet,
Bram van Veen
Hoi Bram van Veen,
Gelukkig! Goed om te zien dat mijn uitleg je geholpen heeft 🙂 Daar doen we het uiteindelijk voor. Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, dan horen we het graag!
Groetjes,
Angela
Gelukkig! Goed om te zien dat mijn uitleg je geholpen heeft 🙂 Daar doen we het uiteindelijk voor. Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, dan horen we het graag!
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.