ik heb simonly met internet geactiveerd maar krijg geen 3g verbinding. gegevensverbinding staat aan
Bladzijde 1 / 1
Hoi koenkieft, welkom bij Simyo 🙂!
Wat jammer om te horen dat je internet niet direct werkt op je nieuwe simkaart. Volgens mijn gegevens is je simkaart goed geactiveerd en staat je internet aan op je verbinding. In dit geval moet ik je verwijzen naar dit topic. Hier leggen we uit wat er voor nodig is om verbinding te krijgen met het internet.
Wil je me laten weten of het is gelukt?
Groetjes, Tiury
Wat jammer om te horen dat je internet niet direct werkt op je nieuwe simkaart. Volgens mijn gegevens is je simkaart goed geactiveerd en staat je internet aan op je verbinding. In dit geval moet ik je verwijzen naar dit topic. Hier leggen we uit wat er voor nodig is om verbinding te krijgen met het internet.
Wil je me laten weten of het is gelukt?
Groetjes, Tiury
Nee, het is niet gelukt, alle instellingen op mijn telefoon staan goed. Ik heb een Samsung S5-mini
Het is ook niet mogelijk om te bellen, kan wel gebeld worden
Inmiddels tel. contact gehad en de SIM is gereset. Nu werkt alles naar behoren. Dank
Hoi koenkieft,
Wat goed om te horen dat mijn collega van de telefonische klantenservice je heeft kunnen helpen! Omdat ik niet uit je eerste bericht had begrepen dat je ook niet kon bellen, dacht ik dat het je instellingen waren 🙂. Bedankt dat je ons hebt laten weten dat het is opgelost.
Groetjes, Tiury
Wat goed om te horen dat mijn collega van de telefonische klantenservice je heeft kunnen helpen! Omdat ik niet uit je eerste bericht had begrepen dat je ook niet kon bellen, dacht ik dat het je instellingen waren 🙂. Bedankt dat je ons hebt laten weten dat het is opgelost.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.