Skip to main content

.

Ik krijg deze melding sinds een dag. Hoe kan dat? Volgens het Simyo maandoverzicht zou ik nog meer dan voldoende data tegoed moeten hebben.
Hoe staat gegevensverbruik (datausage) ingesteld, kijk dat eens na.

Reset die eens..
Top! Bedankt voor je reactie. Dat was het!
Hoi Blonado,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk om te zien dat het antwoord meteen gegeven is door Friesian 😃 Die melding wordt inderdaad door je toestel gegeven en staat los van je daadwerkelijke internetbundel. Je kunt je daadwerkelijke bundel (en het verbruik) altijd inzien op Mijn Simyo, en je krijgt sms'jes zodra je bundel op 80% en 100% zit. We houden je dus zeker op de hoogte van je dataverbruik!



Laat je het weten als ik nog iets voor je kan doen?



@ Friesian, dankjewel voor je antwoord!



Groetjes,

Jihane

Reageer