Whats app berichten komen pas binnen als ik op de app tik. Alle andere berichten komen wel binnen.
Bladzijde 1 / 1
Wat voor telefoon heb je? Merk en model graag.
Kan er gerichter antwoord gegeven worden. Het lijkt er namelijk op dat de app gesloten wordt zodra toestel vergrendeld is.
Kan er gerichter antwoord gegeven worden. Het lijkt er namelijk op dat de app gesloten wordt zodra toestel vergrendeld is.
Het is wel, net wat
Ik ga de moderators vragen u (@Harry M ) een eigen topic te geven.
Vind het niet zo netjes naar@Juud toe.
Vind het niet zo netjes naar
Ik heb een gloednieuwe samsung A6.. Maar had dit probleem ook al met mijn vorige samsung.
Android versie 9
Niet zozeer het merk/model is van belang, maar wel de versie van Android. Naar ik aanneem is dit (nog) Android Oreo ofwel 8.0.
Heb je hier wat aan?: https://www.netweters.be/t5/Andere-apps/Whatsapp-berichten-enkel-ontvangen-bij-openen-app/td-p/40379
Edit: ik lees nu dat dit Android 9.0 is ;)
Edit2: probeer ook deze eens: https://eu.community.samsung.com/t5/Other-Smartphones/Whatsapp-berichten-komen-niet-binnen/td-p/769536
Gedaan, nu afwachten of het werkt, laat het weten!
Hoi Juus,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat onhandig dat je berichten niet gewoon binnenkomen. Ik zie dat je al aardig wat hulp gehad hebt!
In de meeste gevallen is dit inderdaad op te lossen door de instellingen aan te passen in je toestel. Je kunt namelijk instellen dat apps op de achtergrond niet worden bijgewerkt. Dit kan veel data schelen maar is voor Whatsapp natuurlijk nogal onhandig.
In het laatste bericht van RicoK werd verwezen naar een fabrieksreset. Is dat wat je nu gedaan hebt? Of heb je tot nu toe alleen de instellingen gewijzigd?
Houd je ons op de hoogte? Ray en RicoK, dankjewel voor alle hulp!
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo Forum!
Wat onhandig dat je berichten niet gewoon binnenkomen. Ik zie dat je al aardig wat hulp gehad hebt!
In de meeste gevallen is dit inderdaad op te lossen door de instellingen aan te passen in je toestel. Je kunt namelijk instellen dat apps op de achtergrond niet worden bijgewerkt. Dit kan veel data schelen maar is voor Whatsapp natuurlijk nogal onhandig.
In het laatste bericht van RicoK werd verwezen naar een fabrieksreset. Is dat wat je nu gedaan hebt? Of heb je tot nu toe alleen de instellingen gewijzigd?
Houd je ons op de hoogte? Ray en RicoK, dankjewel voor alle hulp!
Groetjes,
Kevin
Ik heb de instellingen gewijzigd, lijkt nu goed te gaan! Dank voor alle hulp.
Hi Juud,
Wat fijn om te horen 😃 Geniet ervan!
Groetjes,
Jihane
Wat fijn om te horen 😃 Geniet ervan!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.