hoe kan het dat ik wel via mijn Wi-Fi internet kan gebruiken, maar NIET MEER via Simyo???? Probleem blijft ook nadat ik andere simkaart heb geïnstalleerd..... Heb om die reden mijn internetabonnement terug moeten brengen naar 0. Hetgeen totaal niet mijn wens is, maar als ik niet meer via jullie kan internetten, heb ik geen andere keus
Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen Koosie - @Koosie
Alvast ter controle.
Staat op mijn Simyo, instellingen, netwerkinstellingen - internet aan?
Laat het aub even weten.
Fijne zondag nog !
Alvast ter controle.
Staat op mijn Simyo, instellingen, netwerkinstellingen - internet aan?
Laat het aub even weten.
Fijne zondag nog !
Ja, want thuis kan ik gewoon internet via WiFi van Ziggo gebruiken.....
WiFi staat los van simyo instellingen. Dus... Staat internet aan op mijn Simyo?
Oh Ja? Heb zelf niets veranderd, maar zal eens kijken waar en hoe dat is ingesteld
Hallo Sören! Deze staat op AAN.
Hoi Koosie - @Koosie
Wanneer de APN (handmatig instellen internet) toestelhulp alles goed staat, dan zal er (zeer waarschijnlijk) een reset moeten gebeuren door een moderator.
Laat aub even weten of de APN goed staat, is gezet. (Wel of niet internet daarmee..)
De moderator meldt zich ook nog, vandaag misschien anders morgen..
Fijne dag nog !
Friesian.
Wanneer de APN (handmatig instellen internet) toestelhulp alles goed staat, dan zal er (zeer waarschijnlijk) een reset moeten gebeuren door een moderator.
Laat aub even weten of de APN goed staat, is gezet. (Wel of niet internet daarmee..)
De moderator meldt zich ook nog, vandaag misschien anders morgen..
Fijne dag nog !
Friesian.
Hoe kan ik zien dat de APN goed staat?? En waaraan zie ik dit?
Hoi Koosie - @Koosie
Geef even door welke telefoon je hebt dan kan er met je mee gekeken worden.
We horen graag van je.
Fijne zondag nog !
Geef even door welke telefoon je hebt dan kan er met je mee gekeken worden.
We horen graag van je.
Fijne zondag nog !
Samsung A5 uit 2016
Supertoestel!
Supertoestel!
Hoi Koosie - @Koosie
Al is dit de Samsung A5 2017, ik verwacht dat de hoofdlijnen niet veel verschillen maar loop even dit stappenplan door. Bij wijziging toestel herstarten.
We horen het graag van je.
Fijne zondagavond nog !
Al is dit de Samsung A5 2017, ik verwacht dat de hoofdlijnen niet veel verschillen maar loop even dit stappenplan door. Bij wijziging toestel herstarten.
We horen het graag van je.
Fijne zondagavond nog !
Hi Koosie,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vreemd zeg, dat je geen gebruik meer kan maken van je mobiele internet! Zelfs na het aanvragen van een nieuwe simkaart. Zoals Friesian al aangeeft staat de WiFi los van internet van Simyo. Is er een specifieke plek waar je geen verbinding met het netwerk kan maken? Of is dit eigenlijk overal hetzelfde. En sinds wanneer heb je dit probleem? Ik zou je willen vragen om de toestelhulp die Friesian mee heeft gestuurd na te lopen. Zou je daarnaast kunnen kijken of je simkaart het wel doet in een ander toestel? Ik hoor graag van je!
Friesian, bedankt voor je hulp :)
Groetjes,
Niels
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vreemd zeg, dat je geen gebruik meer kan maken van je mobiele internet! Zelfs na het aanvragen van een nieuwe simkaart. Zoals Friesian al aangeeft staat de WiFi los van internet van Simyo. Is er een specifieke plek waar je geen verbinding met het netwerk kan maken? Of is dit eigenlijk overal hetzelfde. En sinds wanneer heb je dit probleem? Ik zou je willen vragen om de toestelhulp die Friesian mee heeft gestuurd na te lopen. Zou je daarnaast kunnen kijken of je simkaart het wel doet in een ander toestel? Ik hoor graag van je!
Friesian, bedankt voor je hulp :)
Groetjes,
Niels
Sinds2 weken geen internet meer.....!
Morgen gelegenheid om genoemde stappenplan na te gaan.
Alvast super bedankt voor jullie ondersteuning!
Werken jullie bij Simyo?
Morgen gelegenheid om genoemde stappenplan na te gaan.
Alvast super bedankt voor jullie ondersteuning!
Werken jullie bij Simyo?
Hoi Koosie,
Ah, dat is best lang! Goed dat je vandaag de stappenplan kan doorlopen. Ik hoor het graag van je of het lukt!
Niels werkt bij Simyo en Friesian is een Forum Expert. Hij werkt niet bij Simyo maar helpt onze klanten graag:)
Groetjes,
Ashweeta
Ah, dat is best lang! Goed dat je vandaag de stappenplan kan doorlopen. Ik hoor het graag van je of het lukt!
Niels werkt bij Simyo en Friesian is een Forum Expert. Hij werkt niet bij Simyo maar helpt onze klanten graag:)
Groetjes,
Ashweeta
Wederom een DIKKE TIEN voor dit forum en de klantenservice van Simyo.
Probleem geduldig, duidelijk en vakbekwaam opgelost!!!!
Reden dat ik plots geen internet meer had blijkt samen te hangen met reizen tussen België en Nederland; de zendmast zou de instelling verstoord hebben. Aldus een korte samenvatting.
PERFECT OPGELOST!!!!!!!!!!
Probleem geduldig, duidelijk en vakbekwaam opgelost!!!!
Reden dat ik plots geen internet meer had blijkt samen te hangen met reizen tussen België en Nederland; de zendmast zou de instelling verstoord hebben. Aldus een korte samenvatting.
PERFECT OPGELOST!!!!!!!!!!
Hoi Koosie,
Wauw, super fijn om te horen dat het probleem is verholpen.
Als je andere vragen hebt, dan kun je ons dit gerust laten weten. Wij helpen je hier heel graag mee verder!
Groetjes,
Asma
Wauw, super fijn om te horen dat het probleem is verholpen.
Als je andere vragen hebt, dan kun je ons dit gerust laten weten. Wij helpen je hier heel graag mee verder!
Groetjes,
Asma
Simyo is TOP !
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.