Heb Wifi uitgezet en mobiele gegevens geactiveerd op mijn samsung galaxy 5, krijg geen internet verbinding.
Heb inmiddels 2000 mb. Wat kan de oorzaak zijn????
Bladzijde 1 / 1
Staat Internet aan op mijn simyo en is de apn goed ingesteld ?
Staat internet op je mobiel in Nederland aan op je MijnSimyo?
https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_netwerkinstellingen
Kloppen je APN gegevens?
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/samsung/g900f-galaxy-s5/topic/internet/handmatig-instellen/1
Vergeet niet je toestel te herstarten.
Edit: bericht aangepast naar Simyo Only
https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_netwerkinstellingen
Kloppen je APN gegevens?
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/samsung/g900f-galaxy-s5/topic/internet/handmatig-instellen/1
Vergeet niet je toestel te herstarten.
Edit: bericht aangepast naar Simyo Only
Ray, prepaid heeft geen 2000 MB.
Hoi Kleinkind9,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat onhandig dat je geen internetverbinding meer hebt 😞 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je internetoptie wel netjes aanstaat (via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen). Ik heb deze optie een reset voor je gegeven. Dat houdt in dat ik de instellingen op netwerkniveau voor je vernieuwd heb. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?
Als dat niet werkt, wil ik je vragen om je telefooninstellingen te controleren. Je kunt dit het beste doen met behulp van de Toestelhulp tool. Als je op deze pagina selecteert welk toestel je hebt en daarna navigeert naar de pagina waar je je internetinstellingen kunt nakijken, wordt dit stapsgewijs uitgelegd. Ik zie ook dat je 4G hebt. Heb je dit ook op je mobiel aangezet? En heb je wel internet als je op 3G zit? Je kunt hierin schakelen door op je mobiel te gaan naar Instellingen > Mobiele netwerken > Netwerkmodus.
Krijg je nog steeds geen internetverbinding? Dan wil ik jou vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en andersom. Zo kom je erachter waar de kern van het probleem zich bevindt.
Hoe gaat het nu met dit probleem? Ik zie namelijk dat er op 2 juli wel internetverbruik geregistreerd is. Kan ik daaruit opmaken dat je weer kunt internetten, of gaat het over het algemeen niet zo lekker?
Laat je het mij weten? 🙂
@ Ray en Friesian, dank voor de hulp mannen!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat onhandig dat je geen internetverbinding meer hebt 😞 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je internetoptie wel netjes aanstaat (via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen). Ik heb deze optie een reset voor je gegeven. Dat houdt in dat ik de instellingen op netwerkniveau voor je vernieuwd heb. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?
Als dat niet werkt, wil ik je vragen om je telefooninstellingen te controleren. Je kunt dit het beste doen met behulp van de Toestelhulp tool. Als je op deze pagina selecteert welk toestel je hebt en daarna navigeert naar de pagina waar je je internetinstellingen kunt nakijken, wordt dit stapsgewijs uitgelegd. Ik zie ook dat je 4G hebt. Heb je dit ook op je mobiel aangezet? En heb je wel internet als je op 3G zit? Je kunt hierin schakelen door op je mobiel te gaan naar Instellingen > Mobiele netwerken > Netwerkmodus.
Krijg je nog steeds geen internetverbinding? Dan wil ik jou vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en andersom. Zo kom je erachter waar de kern van het probleem zich bevindt.
Hoe gaat het nu met dit probleem? Ik zie namelijk dat er op 2 juli wel internetverbruik geregistreerd is. Kan ik daaruit opmaken dat je weer kunt internetten, of gaat het over het algemeen niet zo lekker?
Laat je het mij weten? 🙂
@ Ray en Friesian, dank voor de hulp mannen!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.