Krijg mijn internetbundel niet geactiveerd op mijn wileyfox swift? android handleiding gebruikt maar lukt niet, ik heb cyanogen besturingssysteem.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Nicolai,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je niet kunt internetten op je telefoon 😞 Ik kan me goed voorstellen dat je je hieraan stoort. Ik heb je aansluiting erbij gepakt, en ik zie dat al je internetinstellingen netjes goed staan. Toch heb ik voor de zekerheid nog even een reset uitgevoerd op de internetoptie. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op!
Mocht dat niet werken, wil ik je aanraden om je APN instellingen te controleren. Dit kun je het beste doen met behulp van de Toestelhulp tool. Jouw telefoon staat er nog niet bij, maar je kunt dan gewoon klikken op de Samsung Galaxy S5 🙂 Als je daarna op 'Internet' klikt, zul je met behulp van visuele instructies al je internetinstellingen kunnen rechtzetten!
Als het hierna nog steeds niet lukt, dan kun je het beste je simkaart tijdelijk in een ander toestel plaatsen en vice versa. Op die manier komen we erachter waar het probleem zich precies bevindt: bij de telefoon of bij het simkaartje. Dan kunnen we samen gerichter een oplossing zoeken!
Hou je me op de hoogte?
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je niet kunt internetten op je telefoon 😞 Ik kan me goed voorstellen dat je je hieraan stoort. Ik heb je aansluiting erbij gepakt, en ik zie dat al je internetinstellingen netjes goed staan. Toch heb ik voor de zekerheid nog even een reset uitgevoerd op de internetoptie. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op!
Mocht dat niet werken, wil ik je aanraden om je APN instellingen te controleren. Dit kun je het beste doen met behulp van de Toestelhulp tool. Jouw telefoon staat er nog niet bij, maar je kunt dan gewoon klikken op de Samsung Galaxy S5 🙂 Als je daarna op 'Internet' klikt, zul je met behulp van visuele instructies al je internetinstellingen kunnen rechtzetten!
Als het hierna nog steeds niet lukt, dan kun je het beste je simkaart tijdelijk in een ander toestel plaatsen en vice versa. Op die manier komen we erachter waar het probleem zich precies bevindt: bij de telefoon of bij het simkaartje. Dan kunnen we samen gerichter een oplossing zoeken!
Hou je me op de hoogte?
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.