Beste,
Ik heb onlangs weer een data bundel Voor een maand gekocht, maar mijn mobiele data werkt niet. In mijn simyo staan de juiste netwerk instellingen aan, dus ik vraag me af wat het probleem is..!
Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Is er nog sprake van beltegoed naast het tegoed van je internetbundel? Dit is namelijk een vereiste om een actieve uitgaande verbinding te hebben. Ik neem overigens aan dat je prepaid hebt.
Hoi SandraBleeker,
Leuk je weer op het Forum te zien! Wel super onhandig dat je juist na aanschaf van je internetbundel niet meer kunt internetten. :(
Ray heeft je intussen al een goede tip gegeven. Zonder beltegoed kun je inderdaad geen gebruik maken van al het uitgaande verkeer vanaf je simkaart, ook als je een volle internetbundel hebt. Gelukkig zie ik dat je nog ruim voldoende beltegoed over hebt naast je bundel, dus opwaarderen is niet noodzakelijk.
Dan is de vraag natuurlijk waar het wél aan ligt. Op je aansluiting zie ik geen blokkades of vreemde zaken staan. Voor de zekerheid heb ik je simkaart gereset, hierbij wordt hij helemaal opnieuw aangemeld bij het netwerk. Zou je je telefoon voor tien minuten kunnen uitschakelen?
Mocht je hierna nog niet kunnen internetten, loop dan de instellingen op je telefoon nog even door. Via onze Toestelhulp kun je je telefoon selecteren en onder 'internet' kiezen voor 'handmatig instellen'.
Laat je het ons weten als het is gelukt?
@ Ray, bedankt voor je input! :)
Groetjes,
Els
Leuk je weer op het Forum te zien! Wel super onhandig dat je juist na aanschaf van je internetbundel niet meer kunt internetten. :(
Ray heeft je intussen al een goede tip gegeven. Zonder beltegoed kun je inderdaad geen gebruik maken van al het uitgaande verkeer vanaf je simkaart, ook als je een volle internetbundel hebt. Gelukkig zie ik dat je nog ruim voldoende beltegoed over hebt naast je bundel, dus opwaarderen is niet noodzakelijk.
Dan is de vraag natuurlijk waar het wél aan ligt. Op je aansluiting zie ik geen blokkades of vreemde zaken staan. Voor de zekerheid heb ik je simkaart gereset, hierbij wordt hij helemaal opnieuw aangemeld bij het netwerk. Zou je je telefoon voor tien minuten kunnen uitschakelen?
Mocht je hierna nog niet kunnen internetten, loop dan de instellingen op je telefoon nog even door. Via onze Toestelhulp kun je je telefoon selecteren en onder 'internet' kiezen voor 'handmatig instellen'.
Laat je het ons weten als het is gelukt?
@ Ray, bedankt voor je input! :)
Groetjes,
Els
Hi Els,
Ik heb mijn telefoon een tijdje uit gezet, maar er is nog niks veranderd..!
Wat kan ik doen?
Sandra
Ik heb mijn telefoon een tijdje uit gezet, maar er is nog niks veranderd..!
Wat kan ik doen?
Sandra
Hi Els,
Ik heb ook de toestelhulp sessie doorlopen en nog kan mijn telefoon niet registreren met een mobiel netwerk.... Andere keren had ik nergens last van, is er iets verandert bij SImyo?
Ik heb ook de toestelhulp sessie doorlopen en nog kan mijn telefoon niet registreren met een mobiel netwerk.... Andere keren had ik nergens last van, is er iets verandert bij SImyo?
Hoi SandraBleeker
Geef even aan welk toestel je hebt.
Plaats screenshot(s) van de instellingen. Dan kunnen we meekijken of toch misschien iets fout staat.
Geef even aan welk toestel je hebt.
Plaats screenshot(s) van de instellingen. Dan kunnen we meekijken of toch misschien iets fout staat.
Hi Friesian,
Ik heb een LG Magna, er staat geen instellingen fout! ):
Andere maanden kon ik gewoon de bundel gebruiken maar nu is het net alsof ik geblokt ben..
Voor mijn gevoel ligt het probleem bij Simyo, Mijn toestel is niet verandert..
Heeft u (of iemand anders) nog een andere tip? Anders wil ik graag mijn geld terug..
Ik heb een LG Magna, er staat geen instellingen fout! ):
Andere maanden kon ik gewoon de bundel gebruiken maar nu is het net alsof ik geblokt ben..
Voor mijn gevoel ligt het probleem bij Simyo, Mijn toestel is niet verandert..
Heeft u (of iemand anders) nog een andere tip? Anders wil ik graag mijn geld terug..
Toch zou ik je willen aanraden om screenshots te plaatsen. Een controle meer of minder kan geen kwaad.
Hoi SandraBleeker,
Heel vreemd dat je nog geen internet kon gebruiken. Ik zie dat je inmiddels telefonisch geholpen bent door mijn collega Hans via een reset van je simkaart. Dat scheelt weer!
Heb je nog vragen dan weet je ons te vinden!
@Friesian bedankt!
Groetjes,
Thomas
Heel vreemd dat je nog geen internet kon gebruiken. Ik zie dat je inmiddels telefonisch geholpen bent door mijn collega Hans via een reset van je simkaart. Dat scheelt weer!
Heb je nog vragen dan weet je ons te vinden!
Groetjes,
Thomas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.