Ik heb een internetbundel afgesloten van 1000mb voor een maand op mn sim only kaart van en de mobiel oneplus one. Ik heb de instellingen van het netwerk goed ingevuld (paar keer gecontroleerd), mijn internet staat aan op mijnsimyo en ik heb mijn mobiel meerdere keren opnieuw opgestart. Echter, nog steeds werkt het niet. Ik had in augustus ook al een internetbundel (250mb) en die werkte wel. Helaas krijg ik het niet aan de praat nu. Zie ik iets over het hoofd?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Dorien Frinking,
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat vervelend dat je niet kunt internetten. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je een internetbundel hebt, maar geen beltegoed.
Als er geen beltegoed staat op de simkaart, dan wordt automatisch al het uitgaande verkeer geblokkeerd. Dit betekent dat het internetten wordt geblokkeerd. Ik raad je dus aan om op te waarderen en je zult weer kunnen internetten. Er gaat dan uiteraard geen beltegoed af van je aansluiting, maar je zult gewoon gebruik kunnen maken van je bundel.
Voor nu lijkt dit het probleem te zijn. Hou je ons op de hoogte?
Groetjes,
Ilias
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat vervelend dat je niet kunt internetten. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je een internetbundel hebt, maar geen beltegoed.
Als er geen beltegoed staat op de simkaart, dan wordt automatisch al het uitgaande verkeer geblokkeerd. Dit betekent dat het internetten wordt geblokkeerd. Ik raad je dus aan om op te waarderen en je zult weer kunnen internetten. Er gaat dan uiteraard geen beltegoed af van je aansluiting, maar je zult gewoon gebruik kunnen maken van je bundel.
Voor nu lijkt dit het probleem te zijn. Hou je ons op de hoogte?
Groetjes,
Ilias
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.