Skip to main content

.

Gisteren (23-05) en internetbundel op prepaidnummer aangeschaft en instellingen conform simyo ingevoerd. Echter geen verbinding. Kan klantenservice reset uitvoeren? Ik las dat meer klanten dit probleem recent hebben...

Bedankt!
Overigens op MijnSimyo is bundel geactiveerd, idem voor data
Toch ff een controle. APN staat dus goed.?
Yep conform deze instellingen: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internetinstellingen-voor-android-telefoons-149



En een herstart nadien met dubbele check van goede apn
Hi Vmb,



Welkom op het Simyo Forum!



Ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt dat je niet kunt internetten 😞 Ik zie dat je internetoptie al ge-reset is. Heb je al geprobeerd of je internet het wel doet als je simkaart in een andere telefoon zit en andersom?



Er was een technische issue waardoor sommige Prepaid klanten geen internet konden gebruiken. Ik zie dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice en dat mijn collega het heeft doorgezet naar de technische afdeling. Ze belt jou terug zodra ze terugkoppeling van hen heeft ontvangen. Dit kan maandag gebeuren. Mijn excuses hiervoor, ik snap dat dit enorm onhandig voor je is. Voor nu kunnen we alleen nog eventjes wachten.



Laat je het wel weten als je in de tussentijd nog andere vragen hebt?



@ Friesian, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer