Skip to main content

.

L.S.

Ik heb deze ochtend een aantal keren geprobeerd om mb's bij te kopen,

maar de koppeling die achter de knop mb's bijkopen zit stuurt mij welke keer terug naar algemeen verbruik...

Graag hoor ik zo snel mogelijk van u.





Met vriendelijk groet,

Trisha
Welke browser gebruik je? Of probeer je het via de app?
Via twee verschillende browsers geprobeerd... safari en chrome
Hoi T de Wever,



Wat onhandig dat het niet lukt om MB's bij te kopen! Ik kan niet terugzien waarom je geen MB bundel zou kunnen aanschaffen. Het probleem reproduceren lukte ook niet, toen de technische afdeling jouw account testte. Zou je het eens via de Mijn Simyo app willen proberen om te zien of het daar wel op lukt?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor de tip Raytje!
Via de app zegt hij dat ik geen MB's kan bijkopen op dat ik eerst een internetbundel moet kiezen.. maar die heb ik volgens mij al.. en ik krijg voor de rest nergens de keuze om iets te kiezen( krijg direct deze melding)



Kan ik wel telefonisch regelen dat ik MB's kan bijkopen?
Hoi T de Wever,



Bedankt voor je snelle reactie! Helaas is dit telefonisch ook niet te regelen. Helaas is er momenteel sprake van een fout op de website bij klanten die hun abonnement mogen verlengen. Wat ik doe is dat ik nu gratis een 1000 MB bundel beschikbaar maak op jouw aansluiting. Deze kun je meteen activeren op de overzichtspagina op Mijn Simyo 🙂.



Laat je me weten of je dit 'cadeautje' wel kunt activeren 🙂?



Groetjes, Tiury
Super bedankt Tiury,

Deze kan ik wel openen! en activeren.



Groetjes,

Trisha
Hoi T de Wever,



Fijn dat het met deze bundel allemaal gelukt is.



Veel plezier met de 1000 MB, ik zal Tiury namens jou bedanken :D



Groetjes,

Sean

Reageer