Skip to main content

.

Hallo, zijn er mss storingen v.w.b. het internet? Ik heb APN juist staan, keb genoeg mb's, mobiele data staat goed. Telefoon reeds opnieuw opgestart, goed bereik.

Alvast bedankt voor reacties.

Groet Miranda
Of er storing is op het mobiele netwerk kun je hier zien
zie alleen maar een storing interactieve tv 🙂
Hoi Miranda,



Heb je de mogelijkheid om even een andere simkaart van een andere, simlockvrije, telefoon te gebruiken en jouw simkaart in dat andere toestel? Met deze test zie je waar het probleem ligt (simkaart of toestel).

Laat je het even horen?

Als dit geen resultaat geeft kan een moderator je toestel een reset geven.
Hoi Frans,



Helaas heb ik nu niet de mogelijkheid. Ga het vanavond proberen, bedankt voor je bericht.
Hoi Mub,



Welkom op het Simyo Foum!



Wat jammer dat je geen internetverbinding kunt maken 😞 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Mijn collega heeft je internetoptie een reset gegeven - wat inhoudt dat hij de instellingen op netwerkniveau vernieuwd heeft. Heb je je toestel uit- en aangezet voor een kwartier?



Ik lees ook terug dat jij je simkaart in een andere mobiel gaat stoppen. Dan kun je het daarin proberen. Dit zijn de APN instellingen die je nodig hebt:



APN: voer portalmmm.nl in;

Proxy: (geen);

Poort: (geen)

Gebruikersnaam: KPN

Wachtwoord: GPRS

Server: 0.0.0.0;

MMSC: (geen);

MMS Proxy: (geen);

MMS Poort: (geen);

MCC: 204;

MNC: 08;

Verificatietype: Geen

APN type: Probeer 'Internet' of 'default' of 'default,supl'



Laat je me weten of het zo lukt?



Groetjes,

Jihane
Het is gelukkig weer in orde! Allen bedankt!! Groet Miranda
Hoi Mub,



Dat is mooi om te horen! :D



Als je andere vragen hebt, dan kun je mij dit gerust laten weten.



Groetjes,

Asma

Reageer