Tot 7 augustus werkte het prima. Toen naar buitenland, waarbij Internationale Roaming uitstond.
Terug in NL sinds 28 augustus werkt Mobiele data in NL niet meer.
Heb telefoon al paar maal uitgezet en opnieuw opgestart: helpt niet!
Graag een oplossing.
Bladzijde 1 / 1
hey Elisa,
als eerste even testen of het in een andere telefoon het wel doet. En of jouw telefoon het wel met een andere sim kaart doet.
Groet Paul.
als eerste even testen of het in een andere telefoon het wel doet. En of jouw telefoon het wel met een andere sim kaart doet.
Groet Paul.
Hoi ElisaSSG,
Welkom op het Simyo forum.
Wat vervelend dat je problemen hebt met je mobiele internet. Op jouw aansluiting staan alle instellingen juist. Ik zie ook dat er nadat je dit topic hebt aangemaakt internetverbruik is geregistreerd. Betekent dit dat het probleem inmiddels is opgelost?
Groetjes,
Sean
@PaulH, bedankt voor je reactie!
Welkom op het Simyo forum.
Wat vervelend dat je problemen hebt met je mobiele internet. Op jouw aansluiting staan alle instellingen juist. Ik zie ook dat er nadat je dit topic hebt aangemaakt internetverbruik is geregistreerd. Betekent dit dat het probleem inmiddels is opgelost?
Groetjes,
Sean
@PaulH, bedankt voor je reactie!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.