Regelmatig kan ik geen apps versturen als ik buiten de deur ben terwijl ik wel op het 3G netwerk zit. Waarom lukt het dan niet?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Johrijn,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je geen apps kunt versturen! Goed dat je deze vraag op het Forum stelt.
Allereerst heb ik meteen een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Dit houdt in dat je simkaart opnieuw wordt aangemeld op het netwerk voor internet. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer aanzetten? Ik verwacht dat het probleem dan verholpen is.
Verhelpt dit het probleem niet? Dan raad ik je aan om je simkaart te plaatsen in een ander toestel en het liefst een andere simkaart in je eigen toestel. Als je dan kunt testen of WhatsApp wel werkt met een andere simkaart in jouw toestel en andersom, kunnen wij vaststellen waar het aan ligt. Laat je het weten?
Tot slot kan het zo zijn dat enkel WhatsApp het niet goed doet, maar het internetten op overige apps of op de browser wel. In dat geval raad ik je aan om WhatsApp te verwijderen en het opnieuw te installeren. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice van WhatsApp. De contactgegevens vind je hier.
Laat je weten of de oplossing erbij zat?
Groetjes,
Ilias
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je geen apps kunt versturen! Goed dat je deze vraag op het Forum stelt.
Allereerst heb ik meteen een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Dit houdt in dat je simkaart opnieuw wordt aangemeld op het netwerk voor internet. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer aanzetten? Ik verwacht dat het probleem dan verholpen is.
Verhelpt dit het probleem niet? Dan raad ik je aan om je simkaart te plaatsen in een ander toestel en het liefst een andere simkaart in je eigen toestel. Als je dan kunt testen of WhatsApp wel werkt met een andere simkaart in jouw toestel en andersom, kunnen wij vaststellen waar het aan ligt. Laat je het weten?
Tot slot kan het zo zijn dat enkel WhatsApp het niet goed doet, maar het internetten op overige apps of op de browser wel. In dat geval raad ik je aan om WhatsApp te verwijderen en het opnieuw te installeren. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice van WhatsApp. De contactgegevens vind je hier.
Laat je weten of de oplossing erbij zat?
Groetjes,
Ilias
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.