Skip to main content

.

Ik heb recent een SIM Only simkaart gekocht, maar ik ben helaas tot de conclusie gekomen dat de snelheid van het internet tergend langzaam is: de barrière van 150 kilobits (!) per seconde word vrijwel nooit gebroken.

Kan hier naar worden gekeken door het technisch team? Ik kan des gevraagd via PM meer informatie geven.

Dank.

Hoi @EAkkers,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je zo slecht bereik ervaart! Allereerst heb ik een reset uitgevoerd op de internetoptie van jouw simkaart. Als je de telefoon voor 10 minuten uitschakelt kan de reset voltooien. Ik hoor graag of je hierna beter bereik ervaart. Zo niet, dan wil ik je vragen om via deze link 3 speedtests te doen op 3 verschillende locaties. Hiervan kan je dan screenshots maken en mailen naar webcare@simyo.nl. Graag erbij vermelden wat de locatie, datum en tijdstippen waren van testen. Dit kan ik dan voorleggen bij de Netwerk Specialist voor onderzoek. 

Ik hoor het graag van je! 

Groetjes,
Amy