Hoi Allan,
Welkom terug op het Simyo Forum!
Wat balen dat je op dit moment jouw internet niet kan gebruiken omdat er geen beltegoed meer op de aansluiting staat! Ik kan heel goed begrijpen dat je wilt weten hoe dit komt. Daarom heb ik meteen jouw aansluiting erbij gepakt en zal ik je uitleggen wat er is gebeurd.
Op 16-11-2020 heb je om 07:45:58 4MB verbruikt en om 19:00:17 35,45MB verbruikt, vóór de aanschaf van de internetbundel om 19:00:52. Het verbruik van de MB's buiten de bundel is op een later tijdstip (20:21:36) dezelfde dag verwerkt. Vandaar dat je toen geen gebruik meer kon maken van het internet omdat het beltegoed op was.
Hopelijk is het zo duidelijk wat er precies is gebeurd. Zodra je jouw beltegoed weer opwaardeert, kun je gewoon gebruik maken van jouw 150MB bundel. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat dan gerust een reactie achter.
Groetjes,
Tessanne