Skip to main content

.

Ik probeer het sinds de ochtend en het werkt niet1000 MB cadeau

@Nedal 

Even een kleine intro. Geef even wat basisinformatie 

Heb je al eerder internet gebruikt? Is dit voor simyaardag? Welk merk en type telefoon? Hoe staan de instellingen? 


Hoi Nedal,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Het is zoals Friesian al aangeeft wat lastig om vast te stellen wat het probleem precies is aan de hand van jouw bericht. Ik wil je wel graag verder helpen en heb daarom direct jouw aansluiting erbij gepakt om te kijken of ik kan ontdekken wat je precies bedoelt. 

 

De 1000MB cadeau waar je het over hebt is een Simyaardag, dit is een geschenkje van ons die je krijgt in de maand waarin je de aansluiting hebt genomen. Deze is standaard actief, daar hoef je dus zelf verder niets mee te doen. Wat ik wel kan zien is dat jouw aansluiting momenteel is geblokkeerd vanwege een openstaande rekening. Ik zal dit in een privébericht verder toelichten. 

 

Bedankt voor het meedenken Friesian! 

 

Groetjes,

Tessanne 


Reageer