Skip to main content

.

Op 12 maart 2025 heb ik een internetbundel aangeschaft.  Direct daarna ben ik de bundel gaan gebruiken.

Echter wat schets mijn verbazing? Ik krijg in mijn verbruiksoverzicht een post van 59 MB buiten mijn bundel! Dit is volkomen onterecht.

Ik heb het overzicht hieronder bijgevoegd. Ook heb het daadwerkelijk internetgebruik bijgevoegd.

Overzicht dataverbruik volgens Simyo:

Overzicht dataverbruik via app op telefoon

Graag zie ik de kostenpost van € 8,79 teruggestort.

Hoi ​@Simaafke,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is. 

Zolang het internet op de simkaart aanstaat kan het altijd voorkomen dat er internet verbruik wordt geregistreerd op de simkaart. Ook als je geen internetbundel op dat moment had. Echter is er in dit geval vlak voor de aanschaf van de internetbundel internet verbruikt wat dan van het beltegoed afgehaald wordt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen in de gemaakte kosten.

Groetjes,
Amy

Bij mij exact hetzelfde verhaal met exact dezelfde hoeveelheid MB's... Op 19 april 's middags een losse bundel aangeschaft, daarna internet aangezet. Krijg ik een sms dat ik data verbruik zonder bundel, en mijn beltegoed is vervolgens volledig op. Er staat in mijn Simyo geregistreerd dat ik 's ochtends al die MB's verbruikt heb, terwijl dat dus niet zo is. Helaas blijft de klantenservice dit ook volhouden, was dus een dure bundel op deze manier! Lijkt me toch een bug bij Simyo, erg toevallig dat het om hetzelde bedrag (zelfde hoeveelheid MB's) gaat... 

Hoi ​@mariellllxx,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat er ook internet verbruik van jouw beltegoed is afgehaald! 

Ik zie inderdaad dat dit vlak voor het aanschaffen van de internetbundel heeft plaatsgevonden zoals mijn collega ook aangaf. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen in de gemaakte kosten.

Groetjes,
Amy

Reageer