mijn kinderen gebruiken beiden een prepaid kaart met onbeperkt lage snelheid internet bundel. Deze bundel is 30 dagen geldig. helaas kan je deze bundel niet automatisch verlengen waardoor je altijd op moet letten wanneer deze afloopt. het tijdstip op de mijn simyo app laat telkens een ander tijdstip zien waardoor je ook daar niet van op aan kan.
Om problemen hiermee te voorkomen heb ik van beide toestellen tijdig het internet uitgezet. Ook de ondersteuning van wifi staat uit waardoor er geen internet gebruikt kan zijn na het tijdstip van uitzetten. Helaas zijn op beide nummers na dit tijdstip internetkosten in rekening gebracht ( en daarmee buiten bundel)
ik heb begrepen (uit andere meldingen op het forum) dat het tijdstip van het in rekening brengen afhangt van het moment dat kpn dit bij simyo in rekening brengt. Klopt dit ? kan het daardoor zijn dat data die voor aflopen van de bundel is verbruikt maar daarna in rekening is gebracht ?
graag zou ik willen weten hoe dat mogelijk is, ook zou ik graag willen weten waarom je de internet bundel niet direct door kan laten lopen als de vorige afloopt. Dit zou een boel ergernis schelen.
het overschakelen naar een simonly abbo kan geadviseerd worden maar dat zou ik dan bij de concurrent moeten doen. Ik wil juist persee onbeperkt langzaam internet hebben voor mijn kinderen.