Mijn moeder heeft de internet bundels van mn kinderen dr telefoonnummers die we deze maand gestart zijn. Mijn zoon heeft 6 gb en vannoctend kreeg mn moeder een sms dat het nummer van mn zoon voor uitgaande telefoon geblokkeerd werd wegens hoge rekening.
we hebben het pakket net 2 weken! En toen zij mij dat vertelde en wij op zn simyo app keken deze middag bleek tot onze grote schok dat er 200 euro aan internet verbruikt was in 1 ochtend.
ik ben direct gaan zoeken en ik las dat je een sms ontvangt bij 80% van je verbruik en bij 100 % van je verbruik. Mijn zoon en moeder hadden beiden alleen een sms ontvangen over de hoge kosten in de middag om 15:21 toen leed was het leed al geschied. Simeo is helaas niet telefonisch bereikbaar nu dus ik zal ze maandag bellen want dit is echt verschrikkelijk en als dit al na 2 weken gebeurd dan wil ik graag een oplossing vinden of de bundel zsm cancelen. Dit gaat mij teveel geld kosten anders. Kijk uit naar uw reaktie. Shirley