Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom heb ik zulk slecht bereik sinds enkele maanden?

  • 7 October 2024
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Sinds enkele maanden heb ik steeds dat mijn 4G verbinding wegvalt en verandert in een E-verbinding. Dit oa op de A16 tussen grens en Rotterdam. Ik merk dit sinds er geen KPN meer staat als mobiel netwerk maar Simyo. Ik zie dan maximaal bereik met 4 streepjes maar toch een E-verbinding. App’s werken dan plots niet meer. Ik wordt dan gedwongen steeds te rommelen op mij mobiel om weer verbinding te krijgen onder het rijden. Ik heb een iphone 11 dus daar kan het niet aan liggen. Mijn vrouw heeft hetzelfde abonnement en heeft dan wel gewoon verbinding. Heel vervelend want ik heb juist een contact voor 2 jaar aangegaan. Ben erg teleurgesteld in Simyo. 

Beste antwoord door Roeqajja

Hi @Rikkie388,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je verbinding steeds wegvalt!

Ik zie op je aansluiting dat je een verouderde simkaart hebt, dit is hoogstwaarschijnlijk de reden dat je bereik niet goed werkt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zorg er dan voor dat je kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd krijgt. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 18 oktober 2024

Hi @Rikkie388,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je verbinding steeds wegvalt!

Ik zie op je aansluiting dat je een verouderde simkaart hebt, dit is hoogstwaarschijnlijk de reden dat je bereik niet goed werkt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zorg er dan voor dat je kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd krijgt. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


  • Beginner
  • 10 januari 2025

Beste

 

ik had altijd goed bereik. Maar sinds enkele maanden valt m’n verbinding onderweg weg, werkt bellen niet (buiten wifi), appen werkt niet, krijg ik een app niet open etc.

Hij verandert dan ook in E netwerk lijkt het

Heel vervrlend ! Ik hoop dat het verholpen kan worden, anders moet ik over op ander netwerk.

 

vriendelijke groet


Amy
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 13 januari 2025

Hoi ​@Janinehv,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je zulk slecht bereik hebt!

Welk merk en model telefoon gebruik je? Heb je ook de stappen al doorgenomen die via onze toestelhulp worden aangegeven? Vaak helpt dit om weer een stabiele internet verbinding te krijgen. Voor nu heb ik een reset uitgevoerd op de internetoptie van jouw simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien?

Ik hoor graag of je bereik hierna beter is!

Groetjes,
Amy


Reageer