Hallo,
Op mijn rekening heb ik op de avond van 14 mei gedurende een periode van een aantal uur 9x precies 58,60MB verbruikt per keer. Dit is buiten mijn bundel dus enorm veel geld. Normaal gebruik ik rond de 800 MB per maand, dus 500 MB op een dag is bizar.
Gezien de onwaarschijnlijkheid van dit internet gebruik ben ik benieuwd of jullie dit kunnen achterhalen?
Ik zou hier graag inzicht in krijgen want het lijken nu onrechtvaardige kosten.
mvg, Lisa
Bladzijde 1 / 1
Hoi lisabarkey,
Welkom op het forum.
Wat vervelend dat jouw telefoon zo veel internet heeft verbruikt zonder dat je het weet. Dit kan inderdaad enorm veel geld kosten! Ik zou het met alle liefde voor je na willen kijken, alleen kan ik vanwege privacy redenen niet zien waar je MB's aan op zijn gegaan. Maar wees gerust want je kan er wel zelf achter komen. In dit artikel zie je hoe je zelf erachter kunt komen waar je MB's aan op gaan. Lees het eens door en kijk of je achter de boosdoener in jouw telefoon komt. Wanneer je hier nog vragen over hebt hoor ik graag van je!
Groetjes,
Caspar
Welkom op het forum.
Wat vervelend dat jouw telefoon zo veel internet heeft verbruikt zonder dat je het weet. Dit kan inderdaad enorm veel geld kosten! Ik zou het met alle liefde voor je na willen kijken, alleen kan ik vanwege privacy redenen niet zien waar je MB's aan op zijn gegaan. Maar wees gerust want je kan er wel zelf achter komen. In dit artikel zie je hoe je zelf erachter kunt komen waar je MB's aan op gaan. Lees het eens door en kijk of je achter de boosdoener in jouw telefoon komt. Wanneer je hier nog vragen over hebt hoor ik graag van je!
Groetjes,
Caspar
hoi Lisa,
Ik heb de avond van donderdag 19 mei precies hetzelfde gehad. Elke keer 58,60 MB, of 58,90 was het ofzoiets. Ik zit nu 41 euro over me abonnement en ben me telefoon nu dus kwijt. Heb jij toevallig al een antwoord over hoe het komt en of het überhaupt wel klopt?
dankje, mvg Stan
Ik heb de avond van donderdag 19 mei precies hetzelfde gehad. Elke keer 58,60 MB, of 58,90 was het ofzoiets. Ik zit nu 41 euro over me abonnement en ben me telefoon nu dus kwijt. Heb jij toevallig al een antwoord over hoe het komt en of het überhaupt wel klopt?
dankje, mvg Stan
Hoi Caspar,
Bedankt voor het antwoord. Helaas kan ik niet zien wat er precies is gebruikt op die dag, dus kan ik niet inschatten welke app het is geweest. Is er een mogelijkheid om dit op dagbasis te zien?
@Stan, wat gek dat jij precies dezelfde hoogte aan MB's hebt gehad! ik ben ruim 80 euro kwijt hieraan.. Maar snap het nog steeds niet.
groet, Lisa
Bedankt voor het antwoord. Helaas kan ik niet zien wat er precies is gebruikt op die dag, dus kan ik niet inschatten welke app het is geweest. Is er een mogelijkheid om dit op dagbasis te zien?
@Stan, wat gek dat jij precies dezelfde hoogte aan MB's hebt gehad! ik ben ruim 80 euro kwijt hieraan.. Maar snap het nog steeds niet.
groet, Lisa
Hoi Caspar,
Zojuist heb ik eerst een aanvullende bundel gekocht om verdere hoge kosten te voorkomen.
Ik heb nog gecontroleerd of er automatisch updates hebben gedraaid die dag, maar dat is niet het geval.
Na wat nader onderzoek en onder andere deze forum post te lezen https://forum.simyo.nl/internet-62/ongekend-hoog-dataverbruik-20-minuten-gebeuren-25530 ben ik niet de enige die eens te maken heeft gehad met dit probleem. Ik zou graag gezien deze enorme afwijking van mijn regulier gebruik verzoeken om ook in mijn geval het extra gebruik dit keer om te zetten naar aanvullende bundels van 500MB om zo de buitensporige kosten van dit niet traceerbaar gebruik terug te dringen. Ik hoop heel erg dat dit mogelijk is. In afwachting van je reactie,
mvg Lisa
Groet,
Lisa
Zojuist heb ik eerst een aanvullende bundel gekocht om verdere hoge kosten te voorkomen.
Ik heb nog gecontroleerd of er automatisch updates hebben gedraaid die dag, maar dat is niet het geval.
Na wat nader onderzoek en onder andere deze forum post te lezen https://forum.simyo.nl/internet-62/ongekend-hoog-dataverbruik-20-minuten-gebeuren-25530 ben ik niet de enige die eens te maken heeft gehad met dit probleem. Ik zou graag gezien deze enorme afwijking van mijn regulier gebruik verzoeken om ook in mijn geval het extra gebruik dit keer om te zetten naar aanvullende bundels van 500MB om zo de buitensporige kosten van dit niet traceerbaar gebruik terug te dringen. Ik hoop heel erg dat dit mogelijk is. In afwachting van je reactie,
mvg Lisa
Groet,
Lisa
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.