Hoi,
Heb dus weer geen internetverbinding op mijn telefoon, heb alweer van alles geprobeerd maar kom er niet uit.
Zouden jullie er naar willen kijken en eventueel kunnen en willen resetten als dat nodig is?
Met vriendelijke groet,
Geertien
Bladzijde 1 / 1
Weer geen internetverbinding? Dus wel gehad?
Het je al bij de toestelhulp (https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/) gekeken? Zoek daar je toestel eens op, of een vergelijkbaar toestel en probeer het hiermee nog eens.
Het je al bij de toestelhulp (https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/) gekeken? Zoek daar je toestel eens op, of een vergelijkbaar toestel en probeer het hiermee nog eens.
Hoi RicoK
Het probleem is al opgelost!
Maar dank je voor je reactie!
Mijn internet ligt er vaker uit maar aangezien ik niet al teveel data heb is dat best wel vervelend.
Maar goed het is weer opgelost.
Vr gr,
Geertien
Het probleem is al opgelost!
Maar dank je voor je reactie!
Mijn internet ligt er vaker uit maar aangezien ik niet al teveel data heb is dat best wel vervelend.
Maar goed het is weer opgelost.
Vr gr,
Geertien
Fijn zo. Wil je oplossing ook met ons delen, zodat anderen er wellicht ook iets aan kunnen hebben?
Hoi Geertien,
Wat vervelend dat je internet niet werkte, maar gelukkig is het allemaal opgelost! Wat was uiteindelijk de oplossing?
@RicoK bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Wat vervelend dat je internet niet werkte, maar gelukkig is het allemaal opgelost! Wat was uiteindelijk de oplossing?
@RicoK bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Hoi Caspar en RicoK,
Om eerlijk te zijn was het niet moeilijk, een paar keer opnieuw mijn telefoon opgestart en de laatste keer was het internet er weer.
Maar fijn dat jullie zo snel mee denken, super bedankt daarvoor!!
Vr gr,
Geertien
Om eerlijk te zijn was het niet moeilijk, een paar keer opnieuw mijn telefoon opgestart en de laatste keer was het internet er weer.
Maar fijn dat jullie zo snel mee denken, super bedankt daarvoor!!
Vr gr,
Geertien
Graag gedaan, Geertien!
Wel vervelend dat je hier vaker last van hebt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je telkens je telefoon opnieuw moet opstarten om te kunnen internetten.
Mocht dit nog een keer gebeuren, dan hoor ik het graag van je! Dan kunnen we opzoek naar een andere oplossing.
Groetjes,
Sean
Wel vervelend dat je hier vaker last van hebt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je telkens je telefoon opnieuw moet opstarten om te kunnen internetten.
Mocht dit nog een keer gebeuren, dan hoor ik het graag van je! Dan kunnen we opzoek naar een andere oplossing.
Groetjes,
Sean
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.