Skip to main content
antwoord

Waarom heb ik toch buiten bundel kosten terwijl ik MB's heb bijgekocht?

• October 22, 2025
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Beste lezer,

vandaag kreeg ik een SMS dat mijn bundel op was en ik heb vrijwel meteen nieuwe MBs aangekocht. Echter in de tussentijd (wellicht tijd dat de betaling verwerkt werd?) heb ik blijkbaar 600MB verbruikt. Ik snapte er niets van maar zag dus net dat ik per ongeluk een luisterboek gedownload ipv gestreamd voor mijn dochter… dat zijn 4 minuten tussen aankoop 500MB en download 600MB die me meer dan E60,- kosten als ik dat als buiten bundel moet betalen. Ik denk dat mijn goede bedoelingen wel duidelijk zijn… 

Gaat de aankoop van de MBs nu op DAG (binnen bundel) of op TIJD (buiten bundel)? Het is mij niet duidelijk in de Simyo-app… Zou ik anders aub coulance kunnen krijgen voor deze buiten bundel kosten? Bij voorbaat dank en met een vriendelijke groet, Judith

Beste antwoord door Friesian

Beste ​@judithvdG - Judith.

Het is te begrijpen en ook goed dat je deze vraag hier stelt.

Het aangekochte MBs gaan idd in binnen,, zeg maar, een tijdvak, je bundel moet na aankoop nog geactiveerd worden. Het is dan ook goed om dit te doen via WiFi en mobiele gegevens raadt ik aan om zolang uit te zetten en/of pas te gebruiken weer wanneer nodig. Nadat je ziet in Mijn Simyo (app) dat de bundel actief is bijvoorbeeld.  (Ook berichten via SMS en email) 

Een medewerker, moderator zal via dit topic ook contact met je opnemen.

Je begrijpt dat de kosten zijn gemaakt. Een eventuele coulance o.i.d.zal zij beoordelen  na gegevens van jou te hebben ontvangen via een peebeetje waar ze verwacht ik, om vraagt. 

Succes! 

2 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • antwoord
  • October 23, 2025

Beste ​@judithvdG - Judith.

Het is te begrijpen en ook goed dat je deze vraag hier stelt.

Het aangekochte MBs gaan idd in binnen,, zeg maar, een tijdvak, je bundel moet na aankoop nog geactiveerd worden. Het is dan ook goed om dit te doen via WiFi en mobiele gegevens raadt ik aan om zolang uit te zetten en/of pas te gebruiken weer wanneer nodig. Nadat je ziet in Mijn Simyo (app) dat de bundel actief is bijvoorbeeld.  (Ook berichten via SMS en email) 

Een medewerker, moderator zal via dit topic ook contact met je opnemen.

Je begrijpt dat de kosten zijn gemaakt. Een eventuele coulance o.i.d.zal zij beoordelen  na gegevens van jou te hebben ontvangen via een peebeetje waar ze verwacht ik, om vraagt. 

Succes! 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • October 23, 2025

Hoi ​@judithvdG,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van ​@Friesian al een goede uitleg hebt gekregen hierover!

Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even met je mee. 

Groetjes,
Amy