Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom heb ik storing bij het gebruik van internet?


Ik had net geen internet op mijn telefoon daarna telefoon uitgezet en weer aan en daar een kwartier kon ik gebruik maken van internet en daar was er weer geen internet.

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@wimmo1956,

Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat de reset niet heeft geholpen! Zou je wellicht de netwerkinstellingen kunnen resetten via de instellingen van de telefoon zelf? Vaak helpt dit om weer een stabiele internetverbinding te krijgen. Mocht dit niet helpen dan kan je proberen om het internet handmatig te selecteren of het internet handmatig in te stellen.

Ik hoor graag of deze tips hebben geholpen! 

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

10 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • 8 januari 2025

Hoi ​@wimmo1956,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je het internet een paar keer wegviel! 

Voor nu heb ik een reset uitgevoerd op de internetoptie van jouw simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien? Ik hoor graag of je hierna voor langere tijd weer een stabiele internetverbinding hebt.

Groetjes,
Amy


  • auteur
  • Helper
  • 4 reacties
  • 8 januari 2025

Ik zet mijn telefoon nu uit voor 10 minuten


  • Beginner
  • 2 reacties
  • 8 januari 2025

Ik heb sinds vanmiddag hetzelfde probleem wel netwerk ook voldoende data maar geen internet. Reset van netwerkinstellingen op tel heeft ook geen effect, wel al mijn wifi wachtwoorden kwijt😑🤔


  • auteur
  • Helper
  • 4 reacties
  • 8 januari 2025

Ik heb mijn telefoon nu een uur uitgezet. Ik ga hem weer aanzetten en als dit weer problemen oplevert dan zal ik het melden. Alvast bedankt voor de service. Groeten wimmo1956


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • 9 januari 2025

Hoi ​@wimmo1956,

Helemaal prima, ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Amy


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • 9 januari 2025

Hoi ​@Svdd,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je ook problemen hebt met het internet!

Wat bedoel je precies met dat je wel netwerk hebt maar dat je geen internet hebt? Sorry als ik het niet helemaal begrijp. Bedoel je dat je wel beschikbare netwerken ziet waar je wellicht handmatig mee kan verbinden? Het klopt inderdaad dat als je de netwerkinstellingen reset je opnieuw dient te verbinden met Wifi en Bluetooth apparaten. Hopelijk levert dit niet al teveel problemen voor je op.

Voor nu heb ik ook even een reset uitgevoerd op de internetoptie van jouw simkaart. Zou je ook de telefoon kunnen uitschakelen voor 10 minuten?

Ik hoor graag of de reset heeft geholpen.

Groetjes,
Amy


  • auteur
  • Helper
  • 4 reacties
  • 9 januari 2025

Ik ben net weer naar buiten gegaan en ik kreeg op mijn telefoon de melding Geen internetverbinding toen ik een app wilde gebruiken


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • antwoord
  • 9 januari 2025

Hoi ​@wimmo1956,

Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat de reset niet heeft geholpen! Zou je wellicht de netwerkinstellingen kunnen resetten via de instellingen van de telefoon zelf? Vaak helpt dit om weer een stabiele internetverbinding te krijgen. Mocht dit niet helpen dan kan je proberen om het internet handmatig te selecteren of het internet handmatig in te stellen.

Ik hoor graag of deze tips hebben geholpen! 

Groetjes,
Amy


  • auteur
  • Helper
  • 4 reacties
  • 9 januari 2025

Ik heb mijn netwerkinstellingen gereset. En daarna bleek dat ik 2 sim’s heb en mijn sim welke geactiveerd was daar stond symio niet op. Ik heb dit veranderd en het probleem is opgelost.

groeten wimmo1956


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2549 reacties
  • 10 januari 2025

Hi ​@wimmo1956,

Bedankt voor de update. 

Wat fijn om te horen dat het hiermee is opgelost! 

Wij wensen je een hele prettige dag verder. ðŸ™‚

Groetjes,
Roeqajja


Reageer