Skip to main content
Vraag

Waarom heb ik slecht bereik met mijn iPhone 11?

• March 12, 2025
  • 4 reacties
  • 212 Bekeken

Al enige tijd problemen met 4g en iPhone 11. Vaak geen bereik (internet). Wat kan hier de oorzaak van zijn? Alle tips uit dit forum al geprobeerd zonder resultaat. 

4 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • March 17, 2025

Hoi ​@YvetteMieras,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je problemen hebt met de verbinding! 

Op het moment zijn er nog een aantal klanten die problemen ervaren met de iPhone 11 in combinatie met het KPN netwerk. Ik heb daarom ook meteen jouw 06-nummer even laten controleren en ook jouw nummer valt onder dit probleem jammer genoeg. Wel hebben we hier een oplossing voor. Ik zal jouw gegevens doorsturen naar de afdeling die dit verder oppakt, je krijgt over ongeveer een week een e-mail met verdere informatie.

Mocht je vragen hebben laat het dan gerust weten!

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • Active
  • March 18, 2025

Al enige tijd problemen met 4g en iPhone 11. Vaak geen bereik (internet). Wat kan hier de oorzaak van zijn? Alle tips uit dit forum al geprobeerd zonder resultaat. 

Maak je klaar voor een lange tijd discussie, leugens en kleineren vanuit Simyo.

Ik ben al meer dan een half jaar bezig.

Beter is gewoon je abbo direct opzeggen en naar een andere provider.

• auteur
  • Beginner
  • April 30, 2025

@Amy Op 25 maart jl. ontving ik een mail van de Simyo klantenservice met een oplossing die voor mij niet past.  IIk heb daarop geantwoord en meerdere malen geremind maar geen reactie meer ontvangen. Ondertussen heb ik nog steeds op onhandige momenten geen internet. Half september loopt mijn abonnement af en ik zal dit dus ook niet meer verlengen zoals het er nu naar uit ziet. Tenzij Simyo nog met een tegenbod komt wat mij wel past natuurlijk, want verder ben ik tevreden over jullie. Alleen dat geleur om iets waar ik als klant niets aan kan doen, daar ben ik wel klaar mee eigenlijk. Hoop dat jij nog iets voor me kunt betekenen. Groetjes Yvette

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • May 1, 2025

@Amy Op 25 maart jl. ontving ik een mail van de Simyo klantenservice met een oplossing die voor mij niet past.  IIk heb daarop geantwoord en meerdere malen geremind maar geen reactie meer ontvangen. Ondertussen heb ik nog steeds op onhandige momenten geen internet. Half september loopt mijn abonnement af en ik zal dit dus ook niet meer verlengen zoals het er nu naar uit ziet. Tenzij Simyo nog met een tegenbod komt wat mij wel past natuurlijk, want verder ben ik tevreden over jullie. Alleen dat geleur om iets waar ik als klant niets aan kan doen, daar ben ik wel klaar mee eigenlijk. Hoop dat jij nog iets voor me kunt betekenen. Groetjes Yvette

Hoi ​@YvetteMieras,

Bedankt voor je bericht en vervelend om te horen dat je al zo lang zonder reactie zit, dat is uiteraard niet de bedoeling. Allereerst mijn excuses dat je eerdere e-mails onbeantwoord zijn gebleven. Ik heb dit uitgezocht en het blijkt dat je e-mails helaas niet goed zijn aangekomen in ons systeem. Nogmaals excuses hiervoor.

Ik heb je situatie direct met spoed intern doorgezet en je zult vandaag nog per e-mail worden benaderd door één van mijn collega’s met een passend vervolg. We hopen natuurlijk alsnog tot een oplossing te komen die beter bij je past.

Bedankt voor je geduld. We doen ons best om dit snel en goed met je op te pakken.

Groet,
Seren