Skip to main content

.

Ik en mijn dochter zijn nieuw bij Simyo. Mijn dochter zat voorheen bij youfone en daar had ze met haar huidige sim gewoon overal bereik. Ik zat bij KPN met mijn huidige sim en ook geen problemen. Net stonden we in de winkel en we konden niet internetten, niet whatsappen. Dit probleem hadden we bij de andere providers niet maar bij simyo vanaf dat we daar zitten regelmatig slecht of geen bereik. Ik hoop dat dit snel veranderd want ik heb eerlijk gezegd spijt dat ik ben overgestapt.  PS telefoon uitzetten of sim switchen heeft geen effect.

ik heb geen dataplafond aan staan

dataroaming, internetten binnen/buitenland bellen binnen/buitenland staat allemaal aan in de Simyo app (en ook op mijn toestel staan de instellingen van whatsapp en internet goed)

Ik zat bij KPN met mijn huidige sim en ook geen problemen

Simyo is KPN netwerk dus zou niet moeten uitmaken.

Geen idee wanneer je naar Simyo bent gegaan? Toevallig een iPhone 11 als telefoon?

Hoi @Jessica1507,

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist op jouw reactie gereageerd in dit topic. Ik wil je vragen om het bij 1 topic te houden om verwarring te voorkomen 😊.

Groetjes,
Amy

Ik zat bij KPN met mijn huidige sim en ook geen problemen

Simyo is KPN netwerk dus zou niet moeten uitmaken.

Geen idee wanneer je naar Simyo bent gegaan? Toevallig een iPhone 11 als telefoon?

Hi, waarschijnlijk is het opgelost. Bij mobieledatanetwerk waren de gegevens weg 

Hoi @Jessica1507,

Bedankt voor je reactie. 

Goed om te horen dat het waarschijnlijk is opgelost. Mocht het toch niet opgelost zijn, dan horen wij dit graag van je. 🙂

Fijne dag!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer