Skip to main content

.

Sinds 3 dagen heb ik buiten mijn wifizone geen internet verbinding meer. Ik heb zelf een OnePlus Nord CE 5g en mijn vrouw een Samsung S22.

Hoi @Gulds00,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je geen verbinding hebt! Ervaart je vrouw ook klachten met het internet? Zo ja, zou je mij dan een privébericht willen sturen met haar 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee. 

Voor zover die ik geen reden dat je geen internet verbinding zou hebben met jouw simkaart. Heb je ook geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren of het internet handmatig in te stellen

Ook heb ik een reset uitgevoerd op de internetoptie van jouw simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien? 

Ik hoor graag of het hierna weer werkt! 

Groetjes,
Amy


Bedankt voor je reactie. Vandaag, vm en nm had ik wederom geen internet onderweg. Soms ineens wel, maar 10 min. Later weer niet. Daarom heb ik gebeld met de klantenservice, die mij uiteindelijk een nieuwe simkaart zal sturen. Ik hoop dat het probleem dan is opgelost.

Wat betreft mijn vrouw, zal ik morgen nog eens proberen en reageer dan wel met een pb 

Met vriendelijke groet,

Stacho 


De reset van de simkaart heeft niet geholpen. Maar de nieuwe simkaart was in dit geval de juiste oplossing. 

 

Bedankt.

Stacho 


Hoi @Gulds00,

Bedankt voor je reactie. 

Wat mooi dat de nieuwe simkaart het probleem heeft opgelost voor je!

Wij wensen je een hele fijne dag verder. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Reageer