Na enkele telefoontjes naar de klantenservice en verschillende toezeggingen is de mij beloofde bundel nog steeds niet terug te vinden in Mijn Simyo. Aangezien bellen niet echt helpt probeer ik het hier maar even - ik zou graag alsnog de bundel willen ontvangen (zonder we wéér voor te moeten bellen oid).
Ik wil mijn tel.nr. wel doorgeven maar zie geen mogelijkheid een (deel van een) bericht als Privé te markeren?
Bladzijde 1 / 1
Hoi,
Het is niet nodig gegevens te verstrekken. De moderators zien die aan de hand van je inlog hier op het forum.
Als het om je Simyaardag MB's gaat dan worden die automatisch toegevoegd. Gebruikte je nog geen internet dan moet je telefoon wel juist zijn ingesteld. Kijk eens op http://simyo.nl/toestelhulp voor de juiste instellingen voor jouw toestel.
Ook moet het internet actief zijn op netwerk niveau. Check dit op je MijnSimyo-instellingen-netwerkinstellingen.
Kom je hier verder mee? We vernemen het graag 🙂
Het is niet nodig gegevens te verstrekken. De moderators zien die aan de hand van je inlog hier op het forum.
Als het om je Simyaardag MB's gaat dan worden die automatisch toegevoegd. Gebruikte je nog geen internet dan moet je telefoon wel juist zijn ingesteld. Kijk eens op http://simyo.nl/toestelhulp voor de juiste instellingen voor jouw toestel.
Ook moet het internet actief zijn op netwerk niveau. Check dit op je MijnSimyo-instellingen-netwerkinstellingen.
Kom je hier verder mee? We vernemen het graag 🙂
Sorry, dit is de juiste link
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/
Ik gebruik de bundels van Simyo al een hele tijd.
Op 14 oktober kreeg ik om 11:19 een sms dat mijn gratis 1000MB bundel klaar zou staan in Mijn Simyo.
Dat bleek niet het geval, en na twee telefoontjes wacht ik nog steeds ....
Het gaat dus NIET om mijn telefoon of andere issues, maar om het feit dat de bundel nog steeds niet zichtbaar is in Mijn Simyo en ik hem dus, ondanks de SMS en daarop volgende toezeggingen, ook niet kan activeren.
Op 14 oktober kreeg ik om 11:19 een sms dat mijn gratis 1000MB bundel klaar zou staan in Mijn Simyo.
Dat bleek niet het geval, en na twee telefoontjes wacht ik nog steeds ....
Het gaat dus NIET om mijn telefoon of andere issues, maar om het feit dat de bundel nog steeds niet zichtbaar is in Mijn Simyo en ik hem dus, ondanks de SMS en daarop volgende toezeggingen, ook niet kan activeren.
Maar dan nog steeds de vraag. Waren deze MB's vanwege de Simyaardag?
Nee. Zelfs nog nooit van gehoord.
Ok, dan ga ik er vanuit dat er een aanpassing is gedaan. Aanpassingen van bundels gaat altijd per de 1ste van de maand. Alleen als het een nieuwe bundel betreft dan gaat deze per direct in en word deze naar rato toegekend.
Simyaardag is 1 maand 1000 MB kado voor abonnement houders die een jaar klant zijn. Dit is dit jaar gestart.
Simyaardag is 1 maand 1000 MB kado voor abonnement houders die een jaar klant zijn. Dit is dit jaar gestart.
Laat dit topic tot rust komen, des te eerder reageert een moderator. Die kan een duik met dubbele schroef maken in de systemen.En voor Asante meer duidelijkheid. 🙂
Hoi Asante,
Er is wat miscommunicatie geweest over de 1000 MB. Mijn excuses hiervoor. We hebben hier net telefoisch contact over gehad en zoals besproken zal ik er dus voor zorgen dat je alsnog 1000 MB (vergoed) krijgt!
Als er nog vragen zijn, kan je ons bellen of natuurlijk je vraag hier stellen. Ik hoop verder dat het ook met de bezorgdienst helemaal goed is gekomen ;)
Fijne dag nog, Asante!
@Raytje bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Caspar
Er is wat miscommunicatie geweest over de 1000 MB. Mijn excuses hiervoor. We hebben hier net telefoisch contact over gehad en zoals besproken zal ik er dus voor zorgen dat je alsnog 1000 MB (vergoed) krijgt!
Als er nog vragen zijn, kan je ons bellen of natuurlijk je vraag hier stellen. Ik hoop verder dat het ook met de bezorgdienst helemaal goed is gekomen ;)
Fijne dag nog, Asante!
@Raytje bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Caspar
Ik heb de bundel net geactiveerd, dank je wel!!
Top opgelost zo.
Top opgelost zo.
Hoi Asante,
Bedankt voor je reactie. Fijn dat we het alsnog naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.
Als je nog andere vragen hebt, dan zien we je graag terug op het forum :D
Veel internetplezier!
Groetjes,
Sean
Bedankt voor je reactie. Fijn dat we het alsnog naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.
Als je nog andere vragen hebt, dan zien we je graag terug op het forum :D
Veel internetplezier!
Groetjes,
Sean
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.