Skip to main content

.

Ik heb deze maand geen bericht gekregen dat mijn internethandel op was. Ik hen er wel een gekregen dat ik 80% van mijn internethandel heb gebruikt. Hierdoor heb ik nu enorm hoge kosten waar ik niets aan kon doen. Ik neem aan dat dit een fout door jullie is en daarom dit declareren.

 

gr. Tycho vissers

Hoi Angelieke,

 

Goed dat je even contact opneemt! Ik zie dat de sms dat jouw internetbundel 100% verbruikt was is verstuurd op 27 maart om 20:41. Ik zie dat je momenteel inderdaad geen mb's en minuten meer hebt. Ik heb je daarom een bundel van 1000mb en 100 minuten gegeven, deze kan je zelf activeren in Mijn Simyo dan maak je vandaag geen verdere kosten. Je kan de bundels ook bewaren voor volgende maand.

 

Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen dan hoor ik het graag.

 

Groetjes,

Daisy


Reageer