Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Ik kom er net achter dat ik vorige week over mijn bundel ben heen gegaan. Echter heb ik hier geen SMS van gehad, welke ik normaal wel krijg. Ik heb wel een SMS gehad dat ik 80% heb verbruikt, maar dan heb ik nog 2GB over. Daarna heb ik geen bericht meer gehad. Terwijl dat blijkbaar in 3 minuten is opgegaan volgens jullie app. Nu zit ik met extra kosten, wat nog redelijk beperkt is gebleven gelukkig. Maar toch vind ik dit heel raar.
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je de 2e waarschuwing sms niet hebt ontvangen! Ik zie dat wij de eerste waarschuwing hebben verstuurd op 01-05-2024 om 22:57 en de tweede waarschuwing kort hierna om 23:00. Beide sms'jes zijn afkomstig vanuit het 1200 nummer.
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je de 2e waarschuwing sms niet hebt ontvangen! Ik zie dat wij de eerste waarschuwing hebben verstuurd op 01-05-2024 om 22:57 en de tweede waarschuwing kort hierna om 23:00. Beide sms'jes zijn afkomstig vanuit het 1200 nummer.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.