Skip to main content

.

Hallo,



Gisteren kreeg ik ineens een bericht dat mijn telefoonnummer tijdelijk geblokkeerd is En dat ik eerst € 100,- moet betalen om hem te deblokkeren.

Nu bleek dat er op mijn mobiel binnen 1 uur 1gb aan 4g gebruikt is (met totale kosten € 155,50), doordat mijn dochtertje op 4g filmpjes zat te kijken.

Nog maal gesproken zit ze gewoon op ons wifi, die overigens gewoon goed werkt.

Nu vraag ik me af hoe kan het dat ik geen melding krijg dat ik door mijn databundel ben, waardoor ik ineens opgescheept zit met een torenhoge rekening?



Groeten Marijn
Hoi Marijn,



Welkom op het Simyo Forum!



Dat is nogal schrikken, ja! Die sms hoor je gewoon ontvangen te hebben! Ik zie dat je intussen al contact hebt gehad met een collega van de klantenservice. Dat is goed om te horen! 🙂 Het is ook op een schappelijke manier opgelost, gelukkig!



Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?



Groetjes,

Jihane

Reageer