Hallo,
Zojuist constateerde onze dochter toevallig dat ze nog maar 1 MB data heeft (ze keek op de Simyo-App). Helaas heeft ze geen sms van Simyo gehad dat ze 80 % van haar bundel had verbruikt. Hoe is dat mogelijk?
Inmiddels hebben we gezien dat ze gisteren (22 april) 154 MB heeft verbruikt, wat heel vreemd is, aangezien ze Data altijd uit heeft staan! Vorige week zaterdag is er 40 MB verbruikt en vandaag 5 MB. Maar dat is de stand op 10.50 uur vanmorgen. Mogelijk is er dus ook al buiten de bundel (200 MB) verbruikt. Dit zullen we morgen kunnen zien.
Ze heeft Wifi altijd aan en Data altijd uit staan. Kunnen jullie aangeven hoe dit dan toch gebeurt kan zijn? En hoe is het te voorkomen?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groeten,
Linda Couperus
Bladzijde 1 / 1
Dit zelfde hebben wij ook geconstateerd, alleen bij ons zijn we al 127,- aan kosten verder!!! Heb gecheckt op mail bericht op sms en op de app maar niks van een bericht vanuit simyo welke aangaf 80% bundel te hebben verbruikt.
Ze heeft Wifi altijd aan en Data altijd uit staan. Kunnen jullie aangeven hoe dit dan toch gebeurt kan zijn? En hoe is het te voorkomen?
Wanneer ze ALLEEN Wi-Fi gebruikt, heeft ze dan op mijn simyo internet aan staan?
Zo ja, waarom niet uit gezet? :8:)
Ga naar https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_netwerkinstellingen
Zet internet uit.
Dan weet je 100 pro dat simyo data niet voorkomt.
Controleer toestel...Iphone Wi-Fi assist uit.
Samsung (Android) slimme netwerk wissel uit.
Wi-Fi instellingen !
Suuk 6
Hoi Linda,
Wat vervelend dat de internetbundel zo snel op is gegaan en dat het lijkt alsof er geen waarschuwing sms binnen is gekomen.
Ik heb gelijk onze netwerkspecialisten gebeld en zij hebben kunnen zien dat de waarschuwing sms wel binnen gekomen moet zijn. Op 22 april om 18:47 is de waarschuwing sms met 80% verstuurd. Het kan zijn dat deze (per ongeluk) is verwijderd. Hij is in ieder geval wel verstuurd!
Er zijn voor zover ik zie geen buitenbundel kosten bij gekomen. Je kunt natuurlijk altijd het internet uitzetten op Mijn Simyo of bijvoorbeeld MB's bijkopen! Heb je hier nog vragen over?
@Maureen1970 Wat vervelend dat je zo een hoge rekening hebt gekregen en ook nog eens geen waarschuwing sms hebt ontvangen! Ik heb je gelijk opgezocht, maar bij jouw aansluiting zie ik geen rekening van 127 euro. Ik kan geen andere nummers van je inzien. Kun je mij via een privé-bericht laten weten om welk nummer en factuurnummer het gaat? Een privé-bericht sturen doe je door eerst op mijn profiel te klikken.
@Friesian Bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Wat vervelend dat de internetbundel zo snel op is gegaan en dat het lijkt alsof er geen waarschuwing sms binnen is gekomen.
Ik heb gelijk onze netwerkspecialisten gebeld en zij hebben kunnen zien dat de waarschuwing sms wel binnen gekomen moet zijn. Op 22 april om 18:47 is de waarschuwing sms met 80% verstuurd. Het kan zijn dat deze (per ongeluk) is verwijderd. Hij is in ieder geval wel verstuurd!
Er zijn voor zover ik zie geen buitenbundel kosten bij gekomen. Je kunt natuurlijk altijd het internet uitzetten op Mijn Simyo of bijvoorbeeld MB's bijkopen! Heb je hier nog vragen over?
@Maureen1970 Wat vervelend dat je zo een hoge rekening hebt gekregen en ook nog eens geen waarschuwing sms hebt ontvangen! Ik heb je gelijk opgezocht, maar bij jouw aansluiting zie ik geen rekening van 127 euro. Ik kan geen andere nummers van je inzien. Kun je mij via een privé-bericht laten weten om welk nummer en factuurnummer het gaat? Een privé-bericht sturen doe je door eerst op mijn profiel te klikken.
@Friesian Bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.