Op mijn oude Samsung was het mobiel internetten via mijn prepaid kaart geen probleem. Op mijn huidige telefoon werkt het niet. Internet in Nederland staat op "aan" in MijnSimyo. Toestelhulp lost het probleem ook niet op. Wie heeft de oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Josephus,
Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van mobiel internet!
Ik zie dat je de internetoptie zelf uit en aan hebt gezet, maar daar zat maar een paar seconden tussen. Ik heb je internetoptie daarom even een reset gegeven in de hoop dat dat het probleem oplost!
Kun je als je dit leest even je toestel uit- en aanzetten? En me laten weten of het nu wel werkt?
Groetjes,
Bas
Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van mobiel internet!
Ik zie dat je de internetoptie zelf uit en aan hebt gezet, maar daar zat maar een paar seconden tussen. Ik heb je internetoptie daarom even een reset gegeven in de hoop dat dat het probleem oplost!
Kun je als je dit leest even je toestel uit- en aanzetten? En me laten weten of het nu wel werkt?
Groetjes,
Bas
Beste Bas,
Dit was de goede oplossing. Hartelijk dank.
Dit was de goede oplossing. Hartelijk dank.
Hallo Josephus,
Goed om te horen dat het is gelukt!
Groetjes,
Sarah
Goed om te horen dat het is gelukt!
Groetjes,
Sarah
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.