Hallo, ik heb geen verbinding. heb geen mobiel internet meer, heb alles geprobeerd maar niets helpt.
Bladzijde 1 / 1
U kunt bij onderstaande link controleren of er misschien een storing is.
http://www.kpn.com/prive/klantenservice/problemen-storingen.htm
Ook wil het verwijderen van de simkaart voor ong. 15 minuten wel eens helpen.
http://www.kpn.com/prive/klantenservice/problemen-storingen.htm
Ook wil het verwijderen van de simkaart voor ong. 15 minuten wel eens helpen.
ja het werkt weer! bedankt Raytje.
mvg Anouar.
mvg Anouar.
Hoi anouar,
Wat goed dat Raytje je vraag heeft opgelost 🙂. Vaak is het een kwestie van even je telefoon opnieuw opstarten, handmatig zoeken naar een netwerk of even je simkaart uit je telefoon te halen!
Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je vraag weer terug op het Simyo forum 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt Raytje! 🙂
Wat goed dat Raytje je vraag heeft opgelost 🙂. Vaak is het een kwestie van even je telefoon opnieuw opstarten, handmatig zoeken naar een netwerk of even je simkaart uit je telefoon te halen!
Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je vraag weer terug op het Simyo forum 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt Raytje! 🙂
Graag gedaan 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.