opeens geen mobiel internet meer sinds 1,5 maand
instellingen staan goed
wat o wat is er gebeurt
Bladzijde 1 / 1
Heb je een prepaid zonder saldo?
Heb je een simonly die geblokkeerd is wegens hoogverbruiik? Dat zou je moeten kunnen zien aan de 80/100% SMS berichten.
Zit je nu in het buitenland, en heb je je nummer daarvoor niet ingeschakeld?
Kortom, wat meer gegevens zou helpen.
Heb je een simonly die geblokkeerd is wegens hoogverbruiik? Dat zou je moeten kunnen zien aan de 80/100% SMS berichten.
Zit je nu in het buitenland, en heb je je nummer daarvoor niet ingeschakeld?
Kortom, wat meer gegevens zou helpen.
Hoi WH61,
Welkom op het Simyo Forum!
Oei, wat stom dat je internetverbinding verdwenen is! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en meteen een reset uitgevoerd op je internetoptie. Hiermee worden de internetinstellingen vernieuwd op het netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?
Mocht het dan nog niet werken, wil je je telefooninstellingen nakijken op je toestel? Hier zie je hoe je dat doet.
Laat je me weten of je er dan uit komt?
@ Wim, dank voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Oei, wat stom dat je internetverbinding verdwenen is! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en meteen een reset uitgevoerd op je internetoptie. Hiermee worden de internetinstellingen vernieuwd op het netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?
Mocht het dan nog niet werken, wil je je telefooninstellingen nakijken op je toestel? Hier zie je hoe je dat doet.
Laat je me weten of je er dan uit komt?
@ Wim, dank voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.