ik heb vanaf een maand geleden geen internet op mij telefoon. ik kreeg melding gebroken verbidingen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi manuel69,
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat vervelend dat je niet kunt internetten sinds een maand! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Gister heb je ook een bericht via Facebook gestuurd waarop ik heb geantwoord. Ik heb een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart, wat betekent dat je een simkaart opnieuw aangemeld wordt op het netwerk. Heeft dit gewerkt?
Anders kun je ook nog handmatig het KPN-netwerk selecteren. Werkt dit ook niet, probeer dan eens je simkaart in een ander toestel te plaatsen en een andere simkaart in je eigen toestel.
Graag hoor ik van je wat het resultaat is geweest!
Ik raad je aan om het contact te houden op één kanaal zodat we je beter en effectiever kunnen helpen.
Is dat goed?
Groetjes,
Ilias
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat vervelend dat je niet kunt internetten sinds een maand! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Gister heb je ook een bericht via Facebook gestuurd waarop ik heb geantwoord. Ik heb een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart, wat betekent dat je een simkaart opnieuw aangemeld wordt op het netwerk. Heeft dit gewerkt?
Anders kun je ook nog handmatig het KPN-netwerk selecteren. Werkt dit ook niet, probeer dan eens je simkaart in een ander toestel te plaatsen en een andere simkaart in je eigen toestel.
Graag hoor ik van je wat het resultaat is geweest!
Ik raad je aan om het contact te houden op één kanaal zodat we je beter en effectiever kunnen helpen.
Is dat goed?
Groetjes,
Ilias
het heeft allemaal helaas niet gewerkt
Hoi Manuel69.
Wat vervelend dat het niet gewerkt heeft! 😞 Ik raad je dan aan om via de handige Toestelhulp tool je internetinstellingen te controleren. Je selecteert op die pagina je toestel, en daarna klik je op 'Internet'. De stappen die je dan te zien krijgt zijn visueel, dus je kunt daarin haast de mist niet in gaan. Wil je daarna nog even je toestel uit en aan zetten?
Als dat niet helpt, dan wil ik je vragen om je simkaart tijdelijk in een ander toestel te plaatsen en andersom. Merk je dan een verschil? Kun je dan nog steeds niet internetten, of opeens toch wel?
Ik hoor het graag van je! We gaan dit samen oplossen :)
Groetjes,
Jihane
Wat vervelend dat het niet gewerkt heeft! 😞 Ik raad je dan aan om via de handige Toestelhulp tool je internetinstellingen te controleren. Je selecteert op die pagina je toestel, en daarna klik je op 'Internet'. De stappen die je dan te zien krijgt zijn visueel, dus je kunt daarin haast de mist niet in gaan. Wil je daarna nog even je toestel uit en aan zetten?
Als dat niet helpt, dan wil ik je vragen om je simkaart tijdelijk in een ander toestel te plaatsen en andersom. Merk je dan een verschil? Kun je dan nog steeds niet internetten, of opeens toch wel?
Ik hoor het graag van je! We gaan dit samen oplossen :)
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.