Goedemorgen,
Ik heb geen internet meer en volgens mij is dit sinds ik 4G heb ingesteld.
Ik heb bij toestelhulp gekeken, maar daar is geen info voor de Samsung J5.
Met vr Groet
Janneke
Bladzijde 1 / 1
Hoi JannekeK,
Welkom op het Simyo forum.
Wat vervelend dat je problemen hebt met je internetverbinding.
De instellingen op jouw aansluiting staan goed en de optie 4G is succesvol aangezet.
Voor de zekerheid heb ik de internetinstellingen voor je gereset. Zou jij je telefoon even uit en aan kunnen zetten, en vervolgens willen kijken of het probleem is opgelost?
Groetjes,
Sean
Welkom op het Simyo forum.
Wat vervelend dat je problemen hebt met je internetverbinding.
De instellingen op jouw aansluiting staan goed en de optie 4G is succesvol aangezet.
Voor de zekerheid heb ik de internetinstellingen voor je gereset. Zou jij je telefoon even uit en aan kunnen zetten, en vervolgens willen kijken of het probleem is opgelost?
Groetjes,
Sean
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.