Ik ben overgestapt van een prepaid naar een sim only abonnement maar ik kan niet internetten. Ga zondag op vakantie naar het buitenland. Wat moet ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Kijk even op Mijn Simyo of Mobiel internet aan staat. Om ook in het buitenland te kunnen internetten moet ook "mobiel internet in het buitenland" aan staan.
Ja het staat aan zowel voor binnenland als buitenland. SMS berichten kan ik ook niet versturen.
Kan je ook niet bellen? Dan staat je toestel niet goed aangemeld op het netwerk, denk ik. Hier moet een moderator wat aan doen. Intussen kan je nog proberen of het helemaal opnieuw opstarten van je telefoon het euvel verhelpt.
Ik kan wel bellen zie ook KPN als provider. Ik heb al naar de mobiele data instellingen gekeken. Sim kaart eruit gehaald en weer geplaatst niks help
Hallo Bram,
Heb je ook al een keer de APN instellingen opnieuw erin gezet?
Met de toestelhulp kan je precies zien hoe het moet https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/
Heb je ook al een keer de APN instellingen opnieuw erin gezet?
Met de toestelhulp kan je precies zien hoe het moet https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/
Ja dat heb ik ook gedaan, alle Advies die wordt gegeven op het forum bij dezelfde klachten heb ik geprobeerd
Hoi BarmKamp, welkom op het Simyo forum.
Ik zie dat je al bent geholpen door maikel.twinnie en Scotsman, maar dat het helaas nog niet is gelukt om op internet te komen. We hebben hier je aansluiting nagelopen en we zijn er achter gekomen dat jouw internet optie uit stond in ons systeem, maar op Mijn Simyo aan stond. We gaan onderzoeken hoe dit kan.
Uiteraard hebben we dit meteen rechtgezet voor je. Het enige wat je hoeft te doen is even je telefoon opnieuw op te starten. Als het goed is maakt je telefoon dan automatisch verbinding met het internet.
Wil je me laten weten of dit ook zo is?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor jullie hulp, maikel.twinnie en Scotsman!
Ik zie dat je al bent geholpen door maikel.twinnie en Scotsman, maar dat het helaas nog niet is gelukt om op internet te komen. We hebben hier je aansluiting nagelopen en we zijn er achter gekomen dat jouw internet optie uit stond in ons systeem, maar op Mijn Simyo aan stond. We gaan onderzoeken hoe dit kan.
Uiteraard hebben we dit meteen rechtgezet voor je. Het enige wat je hoeft te doen is even je telefoon opnieuw op te starten. Als het goed is maakt je telefoon dan automatisch verbinding met het internet.
Wil je me laten weten of dit ook zo is?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor jullie hulp, maikel.twinnie en Scotsman!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.